NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

Prispevki

“Nikoli si ne smemo privoščiti razvrednotenja kreativnosti”
📅 20.05.2021

“Kreativnost in kvaliteta štejeta”

SOZ Akademija je v mesecu maju gostila izvrstnega predavatelja, Dina Myers-Lampteyja, ustanovitelja The Barber Shopa. Agencija The Barber Shop iz Londona se pri sodelovanju s podjetji in njihovimi tržnimi znamkami osredotoča na reševanje poslovnih težav naročnikov s pomočjo podatkov, distribucije in prebojnih idej. V svojem temeljnem poslanstvu si primarno in najprej prizadeva za bogatitev kulturnega okolja na osnovi premišljenih modelov kreativnosti in sodelovanja.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

NAVDIH LOKALNO: LUSHNA GLAMPING

NAVDIH LOKALNO: LUSHNA GLAMPING

Turizem je nedvomno branža, ki jo je epidemiološko leto še posebej prizadelo, in je bila primorana razmišljati o alternativnih rešitvah. Pri...

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

Japonska znamka športnih oblačil Asics v tej pandemiji razmišlja drugače, in odločno povečuje prisotnost zunaj spleta. Globalno podjetje za športna...

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja