Avtohiše so še vedno zaprte, novi avtomobili pa že krasijo njihove izložbe v nestrpnem pričakovanju prvih testnih voznikov.
Kako lahko še vedno predstavimo najnovejši model avtomobila vsem zvestim ljubiteljem (posamezne avtomobilske znamke) in novinarjem, ko pa smo zaprti?
To je bilo najpogostejše vprašanje v PR oddelkih znotraj avtomobilistične branže, ki gradijo na priljubljenih promocijskih testih pred novim lansiranjem znamke na trg. Preprosto, kupce in oboževalce Audija popeljemo na prvo interaktivno vožjo v Neuburgu (Donau). In to kar skupaj z dirkačem Audija Formule E, Danielom Abtom, in youtuberjem Misho Charoudinom. V tako zastavljeni 30-minutni oddaji v živo je mogotec Audi predstavil svojim oboževalcem in zainteresiranim novinarjem novi Audi RS 5.
Medtem, ko je Daniel Abt ljubiteljem odgovarjal na vsa uporabniška vprašanja v zvezi z vožnjo, je Misha Charoudin prevzel komunikacijo in postal prava atrakcija med oboževalci in vozniki. Vključil jih je v oddajo in jih popeljal skozi interaktivni testni pogon, ob tem pa jih izzival, spretno vključeval in razvijal obojestranski dialog: »Kakšne barve naj bodo?« ali »Ali lahko odprete pokrov motorja in mi pokažete motor?«, »Seveda lahko!«. Spontana, neposredna, hitra komunikacija je postala prava senzacija in učinkovit vpogled v to, kaj želijo uporabniki vedeti, kaj jim je pri novem Audiju RS 5 všeč. Vključil se je celo vodja prodaje in trženja Audi Sport GmbH, Rolf Michl, ki je vsem uporabnikom nudil potrebno strokovno znanje in tako prevzel aktivno vlogo prodajalca v živo. Še en odličen primer, kako je dobrodošlo, da se ključni ljudje oddelkov pomešajo med ljudi, zainteresirano javnost.
Oddajo so predvajali po vsem svetu, posameznemu trgu prilagojeno. Za azijski trg je bil Audi RS 5 Coupé posebej predstavljen v ločenem, še vedno v živo, toku z influencerjem Sun Zhengom. Simultani tolmači so celotno oddajo prevedli za Kitajsko. Oddaja v živo iz Audijevega centra za vozniške izkušnje v Neuburgu in studia v Pekingu je na platformah DouYu in Huya dosegla več kot milijon gledalcev. Druga oddaja je bila predvajana za trge EU in ZDA. In kaj pravijo številke (glede na to, da je vsako tako kampanjo smiselno tudi kvantitativno umestiti)? Od maja 2020: 5 milijonov ogledov na Facebooku in 600.000 ogledov na YouTubu. Skupno si je interaktivno testno vožnjo novega Audija RS 5 ogledalo več kot 6 milijonov gledalcev, česar nismo videli še pri nobeni promocijski kampanji v avtomobilistični branži. Dodatna prednost za medije je bila tudi v tem delu, da so sočasno uredniki in novinarji iz vsega sveta dobili priložnost, da intervjuvajo strokovnjaka Rolfa Michla in dirkača Audija, Franka Stipplerja, ter posnamejo in objavijo zelo individualen, vizualno atraktiven prispevek, ki poda uporabniško izkušnjo v kar se da neposredni formi.
Live On Drive kampanja je tako bila zelo posrečena in domišljeno zastavljena, saj se je uspela v omejenih okoliščinah simultano predstaviti dvema ciljnima skupinama na dva interaktivna načina.
Novinarji so lahko preko video klicev usmerjali človeka (snemalca), da bi ustvarili svojo različico uporabniške izkušnje, povsem individualno vsebino, ki je znotraj diverzifikacije novinarskega diskurza še kako pomembna in ključna. Za vse ostale, tj. navijače, ljubitelje, fene, pa sta se dva dirkača predstavila na dirkališču in vzdrževala visoko raven pozornosti; med prenosom v živo sta na družabnih omrežjih odgovarjala na vprašanja, ki jih je občinstvo sproti zastavljalo.
0 komentarjev