Nisem za stran, vzemi me v bran

Aktualno, Prispevki

Vabljeni k sodelovanju do 26. aprila
📅 24.04.2022

Če vas v predprazničnih dneh prešine spontana kreativna ideja, ki odstira k premislekom sodobnega časa o zavrženi hrani, vabljeni, da čim prej zavihate rokave in ustvarjeno rešitev do 26. aprila oddate.

TAM-TAM k sodelovanju na natečaj vabi k oddaji idej za kreativne plakate na razpisano temo: Nisem za stran, vzemi me v bran.

Koncept natečaja:

Zavržena hrana je danes eden večjih globalnih izzivov, ki s sabo nosi visoko etično, okoljsko in finančno ceno. Na svetovni ravni se zavrže približno tretjina vse hrane, proizvedene za ljudi, veliko odgovornost pri tem pa nosijo prav domača gospodinjstva. Pri TAM-TAM se že drugo leto pridružujejo akciji »Slovenski dan brez zavržene hrane«, ki je nastala na pobudo Lidla Slovenija. Akcija je namenjen ozaveščanju o odgovornostih posameznika ter k spodbujanju varčnejšega ravnanja s hrano v gospodinjstvih.

Težava zavržene hrane ne zadeva le industrije, pač pa pomembno vlogo pri tem odigrajo gospodinjstva. Po zadnjih podatkih Statističnega urada RS je v letu 2020 v Sloveniji nastalo 143.570 ton odpadne hrane, vsak prebivalec Slovenije pa je pred dvema letoma zavrgel povprečno 68 kg hrane, kar je kilogram več kot leto poprej. Pred prihajajočim 2. Slovenskim dnevom brez zavržene hrane, ki bo potekal 22. aprila, je Lidl Slovenija odprl nagradni natečaj »Nisem za stran, vzemi me v bran«, v okviru katerega zbirajo okusne reciklirane recepte iz živil, ki v domačih gospodinjstvih največkrat ostajajo ali pa jim bo kmalu potekel rok uporabe. Več na: www.danbrezzavrzenehrane.si

Ostali prispevki

REFLEKSIJE

REFLEKSIJE

Pri spodbujanju in udejanjanju trajnostne potrošnje imajo pomembno vlogo tako trgovci kot tudi potrošniki. Slednji v vedno večjem obsegu razumejo svojo vlogo in pomen (spreminjanja) potrošniških navad za ohranjanje naravnih virov ter zmanjševanje odpadkov, kamor spada tudi zamenjava tiskanih za digitalne račune. Hkrati marsikdo od njih pričakuje, da bodo ključno vlogo odigrali trgovci. A ti potrebujejo ozaveščene potrošnike, da lahko uresničijo svoje trajnostne vizije. Kako izstopiti iz tega kroga in ustvariti trajnostno potrošnjo? Bi morala podjetja odigrati vlogo »influencerjev«? Kakšna so trajnostna pričakovanja potrošnikov?

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA

Jure Godler.
Estet, brilijanten, sofisticiran, inteligenten, duhovit in tako čudovito british like … nas ne pusti ravnodušne.

ZNANJE, VÉDENJE

ZNANJE, VÉDENJE

– Kako narediti produkcijo bolj trajnostno?
– TikTok bo premagal Youtube in Google.
– Komu na spletu bolj zaupamo?
– PR pobegi.

MESSVJU: Sašo Šketa, kulinarični bloger

MESSVJU: Sašo Šketa, kulinarični bloger

»Evo ti kosilo«, nova kuharska knjiga priljubljenega ustvarjalca receptov in kulinaričnega blogerja, Saša Škete, bo po našem prepričanju postala ponarodela fraza v svetu slovenskega kulinaričnega ustvarjanja. Seveda za tem stoji zgodba. Dobra zgodba.

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja