Nike ustvaril prvi popolnoma prostoročni čevelj

Prispevki

Nike ustvaril prvi popolnoma prostoročni čevelj
📅 30.06.2021

Že pred petimi leti je Nike prvič predstavil model čevlja, ki omogoča povsem enostavno obuvanje, z eno potezo in eno roko. A tak čevelj je bil pred končno hojo še vedno vezan na to, da ga zavežeš ali pripneš. Najnovejši Nike GO FlyEase pa ponuja nadgradnjo tako, da se z implementacijo dvojnega tečaja na srednjem podplatu čevlja obuvanje in sezuvanje opravlja samodejno, brez uporabe rok. Potreben je zgolj potisk z vstopom ali izstopom noge. Noga pri obuvanju in sezuvanju enostavno zdrsne notri ali ven, ne da bi poškodovala formo čevlja.

Zlasti športniki so tak koncept prepoznali v nenehnem hitenju kot hvaležen in dobrodošel, bomo pa videli, kaj bo prinesel čas s to invencijo čevlja. Pri natečaju za oblikovanje se je Nike ne samo posvetil tehnični dovršenosti, ampak tudi smiselnemu vizualnemu izgledu, glede na zastavljeni patent: zgornji del je brez čipke in ima mrežno konstrukcijo, ki vključuje napenjalni trak, izdelan iz materiala podplata, le-ta je trpežen in obdelan z UV zaščito, tako da ga sonce ne poškoduje. Z uporabo materialov in različnih tehnologij Nike tako skuša ostajati navdih v različnih slogih obutve, od športnih do modno urabnih. Mamljivih izzivov pa je pri tem še veliko.

Ostali prispevki

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

NAVDIH LOKALNO: LUSHNA GLAMPING

NAVDIH LOKALNO: LUSHNA GLAMPING

Turizem je nedvomno branža, ki jo je epidemiološko leto še posebej prizadelo, in je bila primorana razmišljati o alternativnih rešitvah. Pri...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja