Nike ustvaril prvi popolnoma prostoročni čevelj

Prispevki

Nike ustvaril prvi popolnoma prostoročni čevelj
📅 30.06.2021

Že pred petimi leti je Nike prvič predstavil model čevlja, ki omogoča povsem enostavno obuvanje, z eno potezo in eno roko. A tak čevelj je bil pred končno hojo še vedno vezan na to, da ga zavežeš ali pripneš. Najnovejši Nike GO FlyEase pa ponuja nadgradnjo tako, da se z implementacijo dvojnega tečaja na srednjem podplatu čevlja obuvanje in sezuvanje opravlja samodejno, brez uporabe rok. Potreben je zgolj potisk z vstopom ali izstopom noge. Noga pri obuvanju in sezuvanju enostavno zdrsne notri ali ven, ne da bi poškodovala formo čevlja.

Zlasti športniki so tak koncept prepoznali v nenehnem hitenju kot hvaležen in dobrodošel, bomo pa videli, kaj bo prinesel čas s to invencijo čevlja. Pri natečaju za oblikovanje se je Nike ne samo posvetil tehnični dovršenosti, ampak tudi smiselnemu vizualnemu izgledu, glede na zastavljeni patent: zgornji del je brez čipke in ima mrežno konstrukcijo, ki vključuje napenjalni trak, izdelan iz materiala podplata, le-ta je trpežen in obdelan z UV zaščito, tako da ga sonce ne poškoduje. Z uporabo materialov in različnih tehnologij Nike tako skuša ostajati navdih v različnih slogih obutve, od športnih do modno urabnih. Mamljivih izzivov pa je pri tem še veliko.

Ostali prispevki

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

SUPERBRANDS GLOBAL

SUPERBRANDS GLOBAL

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja