Nike ustvaril prvi popolnoma prostoročni čevelj

Prispevki

Nike ustvaril prvi popolnoma prostoročni čevelj
📅 30.06.2021

Že pred petimi leti je Nike prvič predstavil model čevlja, ki omogoča povsem enostavno obuvanje, z eno potezo in eno roko. A tak čevelj je bil pred končno hojo še vedno vezan na to, da ga zavežeš ali pripneš. Najnovejši Nike GO FlyEase pa ponuja nadgradnjo tako, da se z implementacijo dvojnega tečaja na srednjem podplatu čevlja obuvanje in sezuvanje opravlja samodejno, brez uporabe rok. Potreben je zgolj potisk z vstopom ali izstopom noge. Noga pri obuvanju in sezuvanju enostavno zdrsne notri ali ven, ne da bi poškodovala formo čevlja.

Zlasti športniki so tak koncept prepoznali v nenehnem hitenju kot hvaležen in dobrodošel, bomo pa videli, kaj bo prinesel čas s to invencijo čevlja. Pri natečaju za oblikovanje se je Nike ne samo posvetil tehnični dovršenosti, ampak tudi smiselnemu vizualnemu izgledu, glede na zastavljeni patent: zgornji del je brez čipke in ima mrežno konstrukcijo, ki vključuje napenjalni trak, izdelan iz materiala podplata, le-ta je trpežen in obdelan z UV zaščito, tako da ga sonce ne poškoduje. Z uporabo materialov in različnih tehnologij Nike tako skuša ostajati navdih v različnih slogih obutve, od športnih do modno urabnih. Mamljivih izzivov pa je pri tem še veliko.

Ostali prispevki

SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

Lojalni Applovi verniki jih že na polno kupujejo in se tako postavljajo ob bok tistim, ki jih na prvo žogo še niso prepričale. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit.

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

REVIJA SUPER ZNAMKA NO. 2

Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka je dostopna v tiskani in spletni različici, vsebinsko pa se glavna tema osvetljuje v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. Vabljeni k prebiranju!

SUPER ZNAMKA DOGODEK

SUPER ZNAMKA DOGODEK

Ob  2. izdaji revije Super Znamka smo v popolnoma prenovljenem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons pripravili manjši dogodek, v...

FACEBOOKOVA PLATFORMA: GET DIGITAL

FACEBOOKOVA PLATFORMA: GET DIGITAL

Facebookova platforma za digitalno izobraževanje »Get Digital« je odslej na voljo tudi v Sloveniji. Get Digital obsega celovit učni načrt za...

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

NOVI MODELI KREATIVNOSTI IN SODELOVANJA

SOZ Akademija je v mesecu maju gostila izvrstnega predavatelja, Dina Myers-Lampteyja, ustanovitelja The Barber Shopa. Agencija The Barber Shop iz Londona se pri sodelovanju s podjetji in njihovimi tržnimi znamkami osredotoča na reševanje poslovnih težav naročnikov s pomočjo podatkov, distribucije in prebojnih idej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja