NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

Kolumne

📅 09.03.2021

Znamke so kot pletenje … sliši se preprosto, kot pri učenju prvih korakov. Potrebujemo le prejo/volno in par pletilk. A potem spoznavamo, da so na voljo različne preje (ki se razlikujejo po sestavi, barvah, debelini), tehnike vzorcev (konveksna elastika, enostavna guma, ozki robi, strokes, tehnične luknje, školjke …), nenazadnje, vse je tudi odvisno od vrste pletilk, ki so različnih oblik, dolžin, vrst materialov, iz katerih so narejene. Ni univerzalnega recepta, ki bi sodil o dovršenosti spletenega, vse to so le orodja, pripomočki, smerokazi, ki se lahko različno nadgrajujejo, spletajo naprej po svoje, v odvisnosti od namembnosti in uporabniške izkušnje končnega izdelka. V tem je ves čar. V reviji Super Znamka sledimo temu sporočilu; skupaj odkrivamo zgodbe, kot jih pletejo uspešne znamke. In podobno kot pri pletenju, ni univerzalnega recepta, so predvsem unikatne zgodbe, inspirativni recepti, domišljijska (iz)raba različnih tehnik ter posrečeni dialogi, ki jih ponujajo premišljena, spretna orodja tržnega komuniciranja in tržnega delovanja.

Vabljeni k prebiranju in odkrivanju zgodb skupaj z ekipo entuziastov, ki jih zanima vse, kar diši po znamkah, znamčenju, kreativnih konceptih in aktualnih poslovnih strategijah.

Ostale kolumne

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

KOLUMNA: ČAROBNOST SE SKRIVA V DRZNOSTI IN VZTRAJNOSTI

Vsak človek ima možnost, da se spremeni, in sicer s pomočjo spremembe lastne perspektive na dogajanje. Predstavljajte si ulico podnevi. Sedaj pa si jo predstavljajte ponoči. Ista ulica je čez dan nestrašljiva, ponoči pa grozljiva in čutimo utripanje srca v grlu. Perspektiva je vse in nanjo lahko vplivamo, potem pa nadaljujmo drzno in vztrajno.

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

KOLUMNA: MOŽGANI IŠČEJO VZORCE, KI JASNO MOTIVIRAJO

Oblikovanje sporočil je v kraljestvu tržnega komuniciranja postalo znanost. Znanost, ki vpliva na oblikovanje in uspeh vseh različic znamk, ki smo si jih domislili. Nevroznanost je na tem področju vstopila v našo glavo in zemljevid naših možganov postaja čedalje bolj razkrit.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja