PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Državno prvenstvo v marketingu

Tudi letos se bodo v zgodovino slovenskega marketinga zapisala podjetja, ki izstopajo s svojimi marketinškimi dosežki, podjetje z najboljšim marketinškim projektom pa bo dobilo naziv državnega prvaka v marketingu. V Društvu za marketing Slovenije (DMS) namreč že osmo leto zapored organizirajo tekmovanje v marketinški odličnosti, ki so ga letos poimenovali Državno prvenstvo v marketingu. Razpisali so štiri kategorije, razpis je odprt do 7. maja. Slovenske prvake v marketingu bo izbrala 10-članska strokovna komisija, najboljše pa bodo že tradicionalno razglasili na Slovenski marketinški konferenci 30. maja v Portorožu.

Marketing – gonilo poslovnih rezultatov

Pomembno je, da prijavitelji poudarijo, kako je marketing v njihovem podjetju gonilo sprememb in razvoja. Prav marketing je namreč v veliki meri odgovoren za poslovno odličnost posameznega podjetja. »Zame je marketinška odličnost predvsem to, da se skozi prijavljeni projekt vidi ključna vloga marketinga, torej usmerjenost podjetja h končnemu uporabniku. Pri marketinški odličnosti ne gre toliko za samo nagrado, pač pa odlična uvrstitev pomeni potrditev za podjetje. Z razpisom nagrade spodbujamo podjetja, da je marketing vse bolj dejaven in ima znotraj organizacije strateško vlogo, podjetja pa s sodelovanjem sooblikujejo marketinško skupnost ter tudi na ta način s svojim znanjem in izkušnjami vračajo marketingu,« je povedala Petra Čadež, predsednica upravnega odbora DMS in predsednica strokovne komisije Državnega prvenstva v marketingu.

Petra Čadež, predsednica upravnega odbora DMS in predsednica strokovne komisije Državnega prvenstva v marketingu

Za dobro kondicijo marketinške stroke

K prijavi so vabljeni projekti iz B2C (prodaja uporabnikom) in B2B (prodaja poslovnim kupcem) segmenta, mala in velika podjetja, agilna manjša in srednje velika podjetja, tehnološka podjetja, start-upi z inovativnimi, trgu prilagojenimi rešitvami. »Strokovnjaki za marketing so ljudje, ki vidijo priložnost tam, kjer je drugi pogosto ne. So tisti del podjetja, ki ga lahko postavimo ob bok inženirjem in inovatorjem. Marketing je tisti, ki žene podjetje naprej, zato mora biti vedno v izjemni kondiciji. Da kot stroka ves čas ohranjamo presežno pripravljenost na vse izzive, nam pomaga tudi medsebojna tekma,«je ob tej priložnosti povedala Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS. Rok za prijavo projektov je 7. maj 2023, prijavnica je objavljena tukaj, na voljo pa so tudi navodila za prijavo.

Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS

Štiri kategorije, ki vodijo do naziva državnega prvaka v marketingu

V posamezni kategoriji bodo v DMS razglasili najboljše med odličnimi marketinškimi projekti, najboljšemu projektu, ideji oziroma inovaciji po mnenju komisije pa bodo podelili tudi glavno nagrado in podjetje razglasili za državnega prvaka v marketingu. V sklop kategorije Odličnost marketinške strategije sodijo najbolj celoviti marketinški projekti, ki zajemajo širši spekter marketinških aktivnosti in razmišljanja. Pod Odličnost trajnostnega delovanja sodijo projekti, ki imajo izrazito trajnostno usmeritev s pozitivnimi družbenimi in/ali okoljskimi učinki ter se pozitivno odražajo tudi na poslovanju, v kategorijo Marketinška odličnost kot odziv na izredne okoliščine pa projekti, ki jih odlikuje odlično obvladovanje posebnih okoliščin, kot sta nov konkurent na trgu in znaten dvig cen surovin. Četrto kategorijo Odličen korak pred drugimi najlažje opišejo z besedo »novo«, »narejeno drugače«. Na voljo so tri podkategorije: novost/inovacija na enem od 7P, nov poslovni model in transformacija/optimizacija poslovnih procesov

Strokovna komisija bo prvake razglasila na Slovenski marketinški konferenci

Prvaki v marketingu, ki jih bodo izbrali članice in člani strokovne komisije, bodo tradicionalno razglašeni na Slovenski marketinški konferenci v Portorožu, ki bo letos 30. in 31. maja. Strokovno komisijo sestavljajo:

  • Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska, predsednica upravnega odbora DMS;
  • Mojca Avšič, direktorica marketinga in uporabniške izkušnje, Petrol;
  • Jure Bohinc, direktor marketinga, A1;
  • Živa Čižman, podpredsednica marketinga, Outfit7;
  • mag. Leon Korošec, direktor zimske divizije in podpredsednik skupine Elan;
  • Andrej Krajner, direktor komunikacij, NLB;
  • Viktorija Radojević Mavrič, izvršna direktorica marketinga in razvoja, Skupina Mercator;
  • Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna \TBWA;
  • dr. Vesna Žabkar, redna profesorica za področje trženja, Ekonomska fakulteta UL;
  • Špela Žorž, direktorica, SHIFT.
Člani strokovne komisije

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.