PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

MANJ, KO VEŠ, BOLJ SI KREATIVEN

260707216_372646811305089_3503779708340692149_n

Velika pohvala in poklon Boštjanu Prijanoviču, direktorju in partnerju v agenciji New Moment Ljubljana. Na predavanju PR teatra konec lanskega leta Nova normalnost, nova kreativnost je predstavil novosti v oglaševanju in se vprašal, zakaj (če sploh) je pomembno biti drugačen. Od primera do primera je prepričljivo spomnil, kako se je vedno smiselno vračati k cilju, ki si ga zadamo, ter ob tem razmišljati s svojo glavo. “Ne rabimo otrok učiti, da so kreativni!” Še kako drži. Nekoč mi je v diskusiji cenjeni slikar podobno dejal; kako napačne so tiste craft tehnike učenja risanja, ki otroke popeljejo od prve do naslednje črte, korak za korakom, namesto da bi se pri otrokovih prvih čičkah čačkah pustila prosta pot lastni domišljiji. Zato mu je največji absurd, ko ga skušajo najeti za učenje risanja po korakih. Vse je prav in nič ni narobe obenem. 

Nenehno se poudarja, kako se v oglaševanju stvari spreminjajo hitro. Da, spreminja se tehnologija, sama logika kreativnosti pa ne. Veliko je lepih besed in besednih zvez, ki so obenem tako prazne. Imamo nove klišeje (npr. nova normalnost) in nove načine komunikacije, ki pa nujno ne predstavljajo višjega pomena ali dodane vrednosti. So zgolj aktualne puhlice.

Kaj ustvarja dobre oglase in vsebine? Če deluje, deluje. Če ne deluje, ne deluje, je preprost Prijanovičev odgovor. Zato ne smemo oglasa, zgodbe, vsebine nikoli soditi po tem, kaj reče teta, stric, babica, prijatelj. Ključna pri vsem skupaj je dobra ekipa, ki zgodbo, oglas ustvarja. Prijanovič tu smiselno naglasi lastnosti high performance/high trust znotraj ekipe, ki pa jih je težko dobiti ali zgraditi. Predavanje pa je argumentirano zaključil z zbirko bolj ali manj legendarnih oglasnih sporočil, ki so, nekatera neposrečeno, druga posrečeno, zaokrožila šest ključnih smernic, ki so pomembne pri oglaševanju: 1) Novo. 2) Drugačno. 3) Uporabljajte dialekt. 4) Prepletite vse medije v eno zgodbo. 5) Ustvarjajte parodije (ali pa ne). 6) Uporabite storytelling

Boštjan Prijanovič, vir slike: instagram.com/pr_teater

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.