📅 17.04.2023

Dinastija motornih koles.

Harley-Davidson, Inc. je ameriški proizvajalec motornih koles s sedežem v Milwaukeeju, Wisconsin, Združene države Amerike. Ustanovljen leta 1903, ko je bil prodan prvi »tihi sivi kolega« (tako so ga imenovali), velja za enega od dveh večjih ameriških proizvajalcev motornih koles.

Zgodovina

Zgodovino znamke Harley-Davidson pišeta dva najboljša prijatelja, ki sta na začetku prejšnjega stoletja drug drugega izzvala, da izdelata enocilindrski motocikel. Ob trdem in vztrajnem delu v lopi na dvorišču hiše se je rodil prvi motocikel s podpisom in pečatom priimkov obeh prijateljev. William Harley in Arthur Davidson sta tako pričela dinastijo znamke, ki živi še dolgo po njuni smrti. Začetek »svobode, zabave in družinske izkušnje« je rasel vsako leto – kot policijsko in gospodarsko vozilo z bočnimi prikolicami, kot športno motorno kolo za dva, vse do vodilne znamke težkih in za dirke prilagojenih motornih koles na svetu. Med prvo svetovno voljno so izdelali celo 20.000 Harley-Davidson motornih koles za ameriško vlado,  med drugo svetovno vojno pa so skoraj vsi proizvedeni Harleyji šli v vojne namene. Ker so bile države, kot je Anglija, prisiljene opustiti proizvodnjo motornih koles, da bi dale prednost proizvodnji tankov in letal, so bili Harleyji poslani tudi v tujino zaveznikom ZDA.

Že od samega začetka je motorno kolo Harley-Davidson začelo postavljati rekorde. Na motociklističnih dirkah leta 1910 je zasedel sedem prvih mest in do leta 1912 pridobil 200 distributerjev v ZDA. Harley-Davidson Sidecar je zmagal na prvi letni dirki Pike`s Peak leta 1916. Od leta 1920 je ekipa kmečkih fantov, ki so postali znani kot “hog boys”, dosledno zmagovala na dirkah. Skupina je imela za maskoto (divjega) prašiča. Po zmagi so nato (pravega) prašiča postavili na svojega Harleyja in odpeljali zmagovalni krog. Do šestdesetih let prejšnjega stoletja je “prašič” (»hog«), kot so ga ljubkovalno imenovali, dosegel sedem zaporednih zmag na Daytoni 200. V naslednjem desetletju je Harley štirikrat zapored zmagal na AMA Grand National Championships in podrl svetovni motociklistični rekord.

Kasneje so se vsi lastniki znamke ljubiteljsko združili v klub, da bi uživali v motornih kolesih znamke, delili izkušnje in se družili. Tako se je krepila hrbtenica znamke “H.O.G.” (»hog« je dejansko postal tudi akronim za Harley Owners Group), ki je skozi vse leto organizirala dogodke, vožnje in relije. Logotip »Bar and Shield« z dizjanom orla pa je postal ikona svobode in zabave.

Imidž produkta

Edinstven in značilen zvok je že od samega začetka vzljubil lastnike Harley-Davidsona. Harleyjevi bati so bili povezani z ročično gredjo tako, da je motor začel “pokati”, nato pa tiho molčati, ko je brnel po cesti. Večinoma pa Harley-Davidsone, tako kot vsa motorna kolesa, uporabljajo posamezniki in skupine, ki se jim zdi vožnja z motorjem čudovit način, da pridejo, kamor so namenjeni. Kdo v Ameriki na cesti še ni videl motoristov, ki se vozijo po avtocesti, naproti izletu, festivalu ali zbiranju denarja v dobrodelne namene. Ugled podjetja znamke Harley-Davidson je namreč znano tudi po tem, da uspešno nabirajo denar v dobrodelne namene ravno po zaslugi svojih strank in trgovcev na motornih kolesih.

Motorno kolo Harley-Davidson, ki vstopa v novo dobo tehnologije, je prefinjen, a preprost stroj, ki vozniku omogoča enostavno, varno in udobno vožnjo. Harleyjeve najnovejše izdaje ponujajo paleto skoraj tridesetih različnih modelov, razdeljenih med pet družin. Harley-Davidson motorno kolo je tako ustvarjen za vsak okus, starost in velikost. A da bi blagovno znamko ohranili na dosegu vsakega sanjača oz. ljubitelja motornih vozil, so celo ustvarili različice sodobnih urbanih motornih koles, ki jih lahko ceni oz. sprejme vsaka generacija. Ti modeli ne predpostavljajo več močnega moškega s tetovažo na roki, temveč slehernika, moškega in/ali žensko, ki sanja(ta) o svobodi v zabavnem in varnem okolju – z motorjem Harley-Davidson.

Vrednote blagovne znamke

Odlično korporativno upravljanje je dolgoletna poslovna praksa podjeja znamke Harley-Davidson, ki ga jemeljo skrajno resno (čeprav se posel motornih koles dojema kot zabavnega). Upravni odbor podjetja sestavljajo uspešni voditelji iz različnih panog, ki se redno srečujejo, da pregledajo cilje podjetja in načrtujejo prihodnjo rast. Ti posamezniki se opirajo na svoje raznoliko ozadje in izkušnje. So ponosni navdušenci znamke Harley-Davidson in si prizadevajo zagotoviti, da odločitve, ki jih sprejemajo, spodbujajo poštenost, finančno preglednost in odgovornost do vseh njihovih delničarjev.

Ali ste vedeli

Leta 2002 je bil izdelan Harley-Davidsonov prvi motor s tekočinskim hlajenjem “Revolution Engine” in uveden V-Rod.

Harley-Davidson Motor Company ima največjo trgovsko mrežo med vsemi znamkami na svetu.

Na svetu je več kot milijon lastnikov Harleyjev.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja