Kulturno znamčenje je v svetu marketinga in znamk vse bolj priljubljena tema

Aktualno, Prispevki

📅 31.10.2023

Beseda ustanovitelja

Kulturno znamčenje je v svetu marketinga in  znamk vse bolj priljubljena tema, ki odpira številna vprašanja o tem, kaj znamka predstavlja in kako se izraža. V ospredju te debate sta dva temeljna koncepta – “kultura  znamke” in “kultura znamkinega podjetja”. Ti dve kategoriji predstavljata srce in dušo znamke, v katerih se prepletajo vrednote, odnosi in doživetja ter oblikujejo zgodbo znamke, ki jo zaznamuje in ločuje od drugih na trgu.

Kaj torej predstavlja kultura znamke? V svojem bistvu je to skupek vseh dejavnikov, ki oblikujejo njen slog, delovanje in videz. Kultura znamke zajema vse od vizualne podobe in marketinškega sporočila do notranje kulture podjetja, ki odraža njegove vrednote, cilje in misijo. S tem se gradi dolgoročna zvestoba strank, ki se z znamko identificirajo.

Pomemben del kulture znamke je tudi njen odnos do družbenih, okoljskih in kulturnih vprašanj ter vprašanj verske in politične narave. Znamke se vse bolj zavedajo, da imajo lahko velik vpliv na družbo in so zato vse bolj angažirane v družbenih gibanjih, ki jih podpirajo. S tem se gradijo močne in dolgotrajne vezi s strankami, ki delijo enake vrednote in prepričanja.

Kulturno znamčenje je tudi pomemben vidik »storytellinga«, ki je bistven za uspeh znamke. S prizadevanjem za zgodbo znamkine kulture, ki se odvija v ozadju, se plete mreženje in povezovanje določene skupine ljudi – na ravni vrednot, pa tudi čustev.

Ključen vidik kulture znamkinega podjetja pa je v tem, da se v vrednotah znamke prepoznajo tudi zaposleni sami. Tako lahko tudi navzven dodatno krepijo prizadevanja znamke in skupaj tvorijo močno skupnost, ki prepoznava in soustvarja kulturo znamke.

Za zaključek lahko rečem, da je kultura znamke ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Če želi podjetje graditi dolgoročno zvestobo strank, mora graditi tudi svojo znamčeno kulturo, ki odraža vrednote, odnose in doživetja. Pomembno je, da se podjetje zaveda vpliva družbenih in družabnih trendov na njegovo znamčeno kulturo ter da se zna prilagajati in inovirati v skladu z njimi.

Znamka mora s predstavitvijo svoje kulture graditi zaupanje in povezovanje s svojo ciljno skupino. Obenem pa se mora zavedati tudi tveganj, ki lahko ogrozijo njeno kulturo in mora biti pripravljena na spopadanje z izzivi (in konkurenco). Kultura znamke je torej ključni element, ki določa, kako znamka razume svojo vlogo v družbi in kako se odziva na spremembe in priložnosti v okolju.

Ostali prispevki

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

JAPONSKI ASICS SE ŠIRI OFFLINE

Japonska znamka športnih oblačil Asics v tej pandemiji razmišlja drugače, in odločno povečuje prisotnost zunaj spleta. Globalno podjetje za športna...

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja