KAKO TIK TOK SPREMINJA INDUSTRIJE

Aktualno, Prispevki

📅 18.09.2023

TikTalk epizode

DD Studios in bold.group v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljajo TikTalk epizode, skozi katere se poglabljajo v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Skozi serijo dogodkov oz. epizod delijo znanje z različnimi strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni.

Ekipa je po vzoru svetovno znanih oddaj dveh podjetnikov – Garyja Vaynerchucka in Joe Rogana v prijetnem vzdušju studia na Ekonomski fakulteti odkrito govorila o izzivih, s katerimi se znamke soočajo na TikToku.

Program vodi Domen Rozman, direktor agencije DD studios, in Aljaž Peklaj, partner v agenciji bold.group, ter Nik Schwarzmann, vodja inovacij v agenciji DD studios. Vsi zelo odkrito govorijo o tem, kako se lotiti vstopa na trenutno najbolj popularno družbeno omrežje, na kaj je potrebno paziti in kako prilagoditi komunikacijo.

Epizode predstavljajo kvalitetno teorijo in izobraževanje, npr. katere metrike je ključno spremljati, kako smiselno ustvariti organske objave (“don`t make ads, make TikToks”). Ob tem pa se dopolnjujejo s konkretnimi primeri iz prakse svetovno znanih znamk, ki so postavile nove trende komunikacije, npr.: Red Bull, Doulingo, RyanAir ter druge. Ob tem gostijo tudi več slovenskih in tujih predstavnikov znamk, ki delijo izkušnje, kako so se ob vstopu na TikTok sami soočali z izzivi, ter nasvete za pravilno komunikacijo znamke.

Vsem, ki razmišljajo o vstopu znamke na TikTok, med samimi dogodki tudi odgovarjajo na vprašanja in po njihovih izkušnjah predlagajo načine, rešitve komunikacije.

Vir: TikTok for Business

O organizatorjih

DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhoviih naročnikov najdemo blagovne znamke, kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.

Bold.group je full-service digitalna agencija z močnim poudarkom na vsebinskem in performance marketingu, ki jo trenutno sestavlja 15 specialistov za digitalni marketing. Zaupajo ji naročniki s širše Adriatic in evropske regije, oglašujejo pa že v več kot 20 državah. V zadnjem letu je postala kreativna in digitalna agencija za podjetji Merkur Zavarovalnica in Big Partner (JBL, Beko, Harman Kardon, itd.), sicer pa v njihovem portfelju najdemo več kot 80 rednih naročnikov.

Partner dogodka je Alumni Ekonomske fakultete v Ljubljani.

Vir:  TikTalk epizode

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.