KAKO TIK TOK SPREMINJA INDUSTRIJE

Aktualno, Prispevki

📅 18.09.2023

TikTalk epizode

DD Studios in bold.group v sodelovanju z ALUMNI Ekonomske fakultete predstavljajo TikTalk epizode, skozi katere se poglabljajo v trenutno najbolj popularno in najhitrejše rastoče družbeno omrežje TikTok. Skozi serijo dogodkov oz. epizod delijo znanje z različnimi strokovnjaki, ki se s TikTokom srečujejo na dnevni ravni.

Ekipa je po vzoru svetovno znanih oddaj dveh podjetnikov – Garyja Vaynerchucka in Joe Rogana v prijetnem vzdušju studia na Ekonomski fakulteti odkrito govorila o izzivih, s katerimi se znamke soočajo na TikToku.

Program vodi Domen Rozman, direktor agencije DD studios, in Aljaž Peklaj, partner v agenciji bold.group, ter Nik Schwarzmann, vodja inovacij v agenciji DD studios. Vsi zelo odkrito govorijo o tem, kako se lotiti vstopa na trenutno najbolj popularno družbeno omrežje, na kaj je potrebno paziti in kako prilagoditi komunikacijo.

Epizode predstavljajo kvalitetno teorijo in izobraževanje, npr. katere metrike je ključno spremljati, kako smiselno ustvariti organske objave (“don`t make ads, make TikToks”). Ob tem pa se dopolnjujejo s konkretnimi primeri iz prakse svetovno znanih znamk, ki so postavile nove trende komunikacije, npr.: Red Bull, Doulingo, RyanAir ter druge. Ob tem gostijo tudi več slovenskih in tujih predstavnikov znamk, ki delijo izkušnje, kako so se ob vstopu na TikTok sami soočali z izzivi, ter nasvete za pravilno komunikacijo znamke.

Vsem, ki razmišljajo o vstopu znamke na TikTok, med samimi dogodki tudi odgovarjajo na vprašanja in po njihovih izkušnjah predlagajo načine, rešitve komunikacije.

Vir: TikTok for Business

O organizatorjih

DD Studios je vodilna slovenska agencija za TikTok, ki jo sestavlja skupina mladih kreativcev z močno zapuščino znamke Dunking Devils. Njihov nastop se od ostalih razlikuje po celostnem pristopu, ki vključuje vodenje profilov, ponujanje in upravljanje TikTok vplivnežev, ustvarjanje trendov in kampanj. V portfelju njuhoviih naročnikov najdemo blagovne znamke, kot so Leone, Dormeo, Citypark, Škoda Slovenija in ostale.

Bold.group je full-service digitalna agencija z močnim poudarkom na vsebinskem in performance marketingu, ki jo trenutno sestavlja 15 specialistov za digitalni marketing. Zaupajo ji naročniki s širše Adriatic in evropske regije, oglašujejo pa že v več kot 20 državah. V zadnjem letu je postala kreativna in digitalna agencija za podjetji Merkur Zavarovalnica in Big Partner (JBL, Beko, Harman Kardon, itd.), sicer pa v njihovem portfelju najdemo več kot 80 rednih naročnikov.

Partner dogodka je Alumni Ekonomske fakultete v Ljubljani.

Vir:  TikTalk epizode

Ostali prispevki

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja