Intralighting z novim izdelkom Issa

Aktualno, Prispevki

Miss impact
📅 26.04.2022

Podjetje Intralighting, vrhunski in vselej inovativen ponudnik naprednih svetlobnih rešitev, je na trg poslal nov svetlobni instrumentIssa. Še ena svetlobna simfonija, ki funkcionira. Issa je opalna cev, ki sije po celotni dolžini. Različne velikosti enega in istega premera vnašajo veliko možnosti ustvarjalnosti v kompozicijah: Isse se lahko postavi navpično, vodoravno ali nagnjeno. Prinašajo odlično osvetlitev velikih odprtih prostorov, stopnišč in dvoran. Zaradi gladke mlečne površine in značilne velikosti Issa hkrati izstopa kot dekorativni element. Intralighting je s skrbno premišljenostjo vnovič potrdil, da »so prostori, v katerih se zdi, da je vse tako, kot je prav«. Ne preseneča, da je Issino drugo ime Miss impact, ki se čudovito zlije v sporočilnost svetlobnih opalnih cevi.

Vir: Facebook, Intra lighting

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja