Podjetje Intralighting, vrhunski in vselej inovativen ponudnik naprednih svetlobnih rešitev, je na trg poslal nov svetlobni instrument – Issa. Še ena svetlobna simfonija, ki funkcionira. Issa je opalna cev, ki sije po celotni dolžini. Različne velikosti enega in istega premera vnašajo veliko možnosti ustvarjalnosti v kompozicijah: Isse se lahko postavi navpično, vodoravno ali nagnjeno. Prinašajo odlično osvetlitev velikih odprtih prostorov, stopnišč in dvoran. Zaradi gladke mlečne površine in značilne velikosti Issa hkrati izstopa kot dekorativni element. Intralighting je s skrbno premišljenostjo vnovič potrdil, da »so prostori, v katerih se zdi, da je vse tako, kot je prav«. Ne preseneča, da je Issino drugo ime Miss impact, ki se čudovito zlije v sporočilnost svetlobnih opalnih cevi.
KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno
Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.
0 komentarjev