GLOBALNI NAVDIH: TUTTI FRUTTI

Aktualno, Prispevki

📅 31.08.2022

LOKALNI NAVDIH: Tutti Frutti. 

Koncept za vseobsegajoči trend

Na kateri izdelek ali znamko najprej pomislite, ko slišite tutti-frutti? Marsikdo se najprej spomni na mehke barvite bonbone Tutti Frutti, ki so v več variacijah izhajali pod istoimensko blagovno znamko. Marsikatero drugo podjetje pa je potem izdalo svojo linijo tutti frutti bonbonov in to po spet svoji recepturi.

Sam izraz “tutti frutti” je globalno tako ponarodel, da je bližnjica za ekspresijo vseh tistih linij ali trendov, ki se predstavljajo kot nekaj “vsega po malem”. Izdelkov, ki nimajo samo ene linije okusa, barve, odtenka, teksture … ravno nasprotno, prav po maksimalnosti svoje ponudbe se želijo kot taki pozicionirati. Ne iščejo sčiščenih linij, enosmernih zgodb, ampak čarovnijo mnogih okusov, izkušenj, doživetij. Mavrična paleta je tista, s katero želijo prodreti in o(b)stati. Ne obremenjujejo se z invencijo specifičnega, posebnega, točno določenega, ampak z manifestacijo ekstenzivnega, univerzalnega, vseobsegajočega, indiferentnega, enciklopedičnega. Zdi se, da včasih ta formula res (bolje) deluje, ko znamka ne ve (ali ji to niti ni glavni fokus), s katerim izdelkom ali okusom bi se prednostno ali bolje pozicionirala, zato se s premišljeno ponudbo vsega. 

Tutti frutti je izraz, ki izvira iz italijanščine tutti i frutti (v prevodu kot “vse sadje”), in je prvotno označeval pisano slaščico, ki vsebuje različno sesekljano in kandirano sadje (bodisi z naravno bodisi z umetno aromo). Kot taka je simulirala kombiniran okus številnih in različnih vrst sadja. Kot zelo priljubljena slaščica se je v različnih variacijah razvila tudi zunaj Italije, celo v obliki sladoleda. Sadje, ki se uporablja za sladoled tutti frutti, vključuje češnje, lubenico, rozine in ananas, pogosto pa je posut z oreščki. Na Nizozemskem je tutti-frutti kompot iz suhega sadja, ki se postreže kot sladica ali priloga k mesnim jedem. V Belgiji je tutti-frutti sladica, ki običajno vsebuje kombinacijo rozin, ribeza, marelic, suhih sliv, datljev in fig. V Združenih državah Amerike se lahko tutti frutti nanaša tudi na sadje, namočeno v žganju, ali celo na sadje, fermentirano v tekočini, ki vsebuje sladkor in kvas. V Luksemburgu se tutti fruitti nanaša na konzervirano sadno solato. Nenazadnje, v domačih kuhinjah vsi dobro poznamo in ustvarjamo variacije izvrstnih sadnih kup.  

Ne samo v sadju, sladicah, prehrani nasploh, tutti frutti je splošno uveljavljeni koncept in trend v različicah modne in kozmetične industrije ter v pohištveni industriji opreme in dekoracije doma. Nenazadnje, tudi v sami glasbi. Leta 1955 je bila prvič posneta znana pesem Tutti Frutti, ki je postala prva velika uspešnica Little Richarda. S svojim energičnim refrenom, ki se pogosto prepisuje kot “A-wop-bop-a-loo-mop-a-lop-bam-boom!” (besedna izvedba vzorca bobnov, ki si ga je zamislil Little Richard), ter odločnim trdim zvokom in divjim besedilom, je postala ne le navdih za številne njegove prihodnje pesmi, ampak tudi navdih za sam takratni rokenrol.

Tutti frutti ima še mnoge druge, pisane konotacije, tudi v samem slengu urbanega sporazumevanja, a velja za svet znamčenja kot navdih izpostaviti sledeče: tudi vseobsegajoče množice okusov/barvitosti/otipov lahko prinašajo in vnašajo svojevrstno priložnost v pozicioniranju na trgu.

Ostali prispevki

Rutar pleše: z ljubezensko zgodbo

Rutar pleše: z ljubezensko zgodbo

Veliko pozitivno presenečenje je bil Rutarjev izbor tega pozitivnega plesnega dvojca, ki plešeta v aktualnem televizijskem spotu. Kampanja znamke Rutar “Dom zaživi z energijo” tako že dobro leto živi in ostaja v plesnem duhu, s katerim poustvarja pomen zadovoljnega so-bivanja z izbrano opremo in pohištvom.

GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

Glasbena sončna očala so navdušujoč trend zadnjih par let, ki ga bomo z zanimanjem spremljali, kam vse bo pripeljal skozi uporabniško izkušnjo. Morda, pred bližajočim se poletjem, je en simpatičen približek za vse tiste, ki na plaže neradi hodijo s telefoni, si pa na vsak način želijo svoje glasbe.

PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

Ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, in proizvajalec luksuznih stikal, Meljac, združujeta moči in premikata meje notranje opreme z lansiranjem bronastih (medeninastih) modelov serije stikal »Meljac X Tournaire Décor«. Vsako stikalo Meljac X Tournaire Décor je privlačno umetniško delo, ki odlično ujame esenco svoje okolice, prostora.

GLOBALNI NAVDIH

GLOBALNI NAVDIH

Da bi ohranili bisere naših ust, terja velik, tako statistike, okoljski davek. Posameznik menda v svojem življenju uporabi preko 300 zobnih ščetk, leta 2019 je bilo  v ZDA zavrženih milijardo zobnih ščetk, od tega je večina plastičnih. Obstaja pa, kar je dobra novica, vse več alternativ plastiki za enkratno uporabo. Odlične naravne alternative sintetičnim ščetkam so tiste, ki so narejene iz lesa in rastlinskih materialov: bambus, bukev ali koruzni škrob, recikliran ricinusov fižol … Ob prebiranju ocen in študij se je na koncu težko odločiti, katera je tista najboljša. Podrobneje si oglejmo izbor nekaterih znamk, ki se po neodvisnih raziskavah umeščajo med šest najboljših v letu 2022.

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Tudi letos se bodo v zgodovino slovenskega marketinga zapisala podjetja, ki izstopajo s svojimi marketinškimi dosežki, podjetje z najboljšim marketinškim projektom pa bo dobilo naziv državnega prvaka v marketingu. Razpisane so štiri kategorije, razpis je odprt do 7. maja. Slovenske prvake v marketingu bo izbrala 10-članska strokovna komisija, najboljše pa bodo že tradicionalno razglasili na Slovenski marketinški konferenci 30. maja v Portorožu.

BRANJE: HLADNA VOJNA IN BITKA ZA INFORMACIJSKO TEHNOLOGIJO.

BRANJE: HLADNA VOJNA IN BITKA ZA INFORMACIJSKO TEHNOLOGIJO.

Delta, prvi jugoslovanski računalnik, narejen doma, za katerega ni bilo potrebno plačati licence. Ko razmišljamo o digitalnih premikih, digitalnih nastopih na trgu in digitalnih strategijah v svetu znamčenja, se je smiselno in zgledno ozreti nekoliko nazaj. V sam čas, ko so nastajali prvi računalniki na naših tleh. In ne, niso se nujno uvažali. Delo Hladna vojna in bitka za informacijsko tehnologijo je nujno enciklopedično branje za sodobne digitalne premisleke na temelju pretekle zgodovine.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja