📅 08.03.2021

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske ozaveščenosti, ni novost. Ustavi se edino pri ceni. Potreben bo še čas, da postanejo cenovno dostopnejši. A to je že druga zgodba. Preteklo jesen je tudi na slovenskem oglaševalskem parketu kipelo, v pozitivnem smislu seveda, od oglaševalskih kampanj električnih avtomobilov: Citroen Suv, VW ID.3 …

Te kampanje ne bi mogle uspeti v boljšem letu, kot so v letu korone. Zaradi povečanega obsega dela so ljudje vedno več delali od doma, posledično pa je okolje utrpelo manj spornih emisij, celo v glavni prestolnici si lahko ne samo vonjal, ampak tudi slišal cvetenje dreves in rastlin kot že dolgo ne. Vse to je pognalo ljudi k razmislekom tudi o odnosu do okolja in električni avtomobili imajo tu nedvomno svojo nišo. Slovenija ima presenetljivo veliko število polnilnic na 1000 prebivalcev in še se dodajajo nove. Rastejo kot gobe, tudi izven večjih urbanih središč. Nedavno so v ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark v partnerstvu z Elektro Ljubljana odprli deset novih polnilnic za električna vozila. Partnerji so si enotni v viziji zelene sedanjosti in prihodnosti.

Ostali prispevki

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja