📅 08.03.2021

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske ozaveščenosti, ni novost. Ustavi se edino pri ceni. Potreben bo še čas, da postanejo cenovno dostopnejši. A to je že druga zgodba. Preteklo jesen je tudi na slovenskem oglaševalskem parketu kipelo, v pozitivnem smislu seveda, od oglaševalskih kampanj električnih avtomobilov: Citroen Suv, VW ID.3 …

Te kampanje ne bi mogle uspeti v boljšem letu, kot so v letu korone. Zaradi povečanega obsega dela so ljudje vedno več delali od doma, posledično pa je okolje utrpelo manj spornih emisij, celo v glavni prestolnici si lahko ne samo vonjal, ampak tudi slišal cvetenje dreves in rastlin kot že dolgo ne. Vse to je pognalo ljudi k razmislekom tudi o odnosu do okolja in električni avtomobili imajo tu nedvomno svojo nišo. Slovenija ima presenetljivo veliko število polnilnic na 1000 prebivalcev in še se dodajajo nove. Rastejo kot gobe, tudi izven večjih urbanih središč. Nedavno so v ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark v partnerstvu z Elektro Ljubljana odprli deset novih polnilnic za električna vozila. Partnerji so si enotni v viziji zelene sedanjosti in prihodnosti.

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja