Elan je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ostaja enačaj za super smučo ne samo doma, ampak tudi po svetu.
📅 01.09.2021

Elan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Elanovi izdelki so v uporabi v več kot 60 državah po vsem svetu. Elan je eden od ključnih igralcev v zelo zahtevnem konkurenčnem okolju globalne zimsko športne industrije. 8 % tržni delež ga umešča na 5. mesto med svetovnimi proizvajalci smuči. Ključni trgi so ZDA in Kanada, sledi evropski trg z nemško govorečimi Nemčijo, Avstrijo in Švico ter Francija. Slovenija je kot domač trg strateško zelo pomemben – ne tako v skupnem prodajnem smislu, pač pa v smislu visokega tržnega deleža in vrednosti blagovne znamke.

Elanovi izdelki so deležni izjemne mednarodne pozornosti; s svojo inovativnostjo, vrhunskim dizajnom, funkcionalnostjo in izvirnostjo navdušujejo in prepričajo. Od pionirskih paraboličnih oblik do najsodobnejše tehnologije Amphibio je Elan skozi celotno zgodovino sooblikoval svetovni pogled na smučanje. Največji prispevek je zagotovo pomenila iznajdba “Carving” smuči, katera je na globalnem nivoju spremenila način smučanja in ga pripeljala še bliže širšim množicam.

Elanovo osnovno vodilo pri delovanju je oblikovati, razvijati in proizvajati vrhunske izdelke za zdrav in aktiven življenjski slog. Elan je v letošnjem letu predstavil svetovno inovacijo Voyager, prve visokozmogljivostne smuči na svetu. Vizija za prihodnost je brezkompromisno nadaljevati po zastavljeni poti in se z vsakim dnem izboljševati na vseh področjih, da bodo lahko še mnogim generacijam zagotavljali nove nepozabne zgodbe, unikatna doživetja in širili njihovo poslanstvo.

Bravo Elan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Elan

Ostali prispevki

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

Močne in uspešne znamke so vselej tudi ogledalo močnega in produktivnega ekipnega dela. Zagnane ekipe in posamezniki so tisti, ki premikajo gore. Dajejo zgled in navdih. Takšne so tudi slovenske inženirke.

KREATIVNE KAPSULE

KREATIVNE KAPSULE

Muzejska izkušnja je sestavljena iz več razstavnih prostorov z vsemi vključujočimi elementi ter orodji sodobnih kanalov komuniciranja: vizualizacija, zvočna krajina, animacija, film, intervjuji. Obiskovalci/gledalci se potopijo v izkušnje, ki ustvarjajo občutke stapljanja z begunci preteklosti in sedanjosti, ter razumevanje in doumevanje zgodb.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

Žan Papič. Improvizacijsko gledališče mu je pisano na kožo. Sicer pa se brusi in dokazuje v različnih vlogah v gledališču, na radiu, malih ekranih, v spletu in oglaševalskih akcijah, kot igralec, pisec, scenarist, voditelj.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja