Elan je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker ostaja enačaj za super smučo ne samo doma, ampak tudi po svetu.
📅 01.09.2021

Elan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Elanovi izdelki so v uporabi v več kot 60 državah po vsem svetu. Elan je eden od ključnih igralcev v zelo zahtevnem konkurenčnem okolju globalne zimsko športne industrije. 8 % tržni delež ga umešča na 5. mesto med svetovnimi proizvajalci smuči. Ključni trgi so ZDA in Kanada, sledi evropski trg z nemško govorečimi Nemčijo, Avstrijo in Švico ter Francija. Slovenija je kot domač trg strateško zelo pomemben – ne tako v skupnem prodajnem smislu, pač pa v smislu visokega tržnega deleža in vrednosti blagovne znamke.

Elanovi izdelki so deležni izjemne mednarodne pozornosti; s svojo inovativnostjo, vrhunskim dizajnom, funkcionalnostjo in izvirnostjo navdušujejo in prepričajo. Od pionirskih paraboličnih oblik do najsodobnejše tehnologije Amphibio je Elan skozi celotno zgodovino sooblikoval svetovni pogled na smučanje. Največji prispevek je zagotovo pomenila iznajdba “Carving” smuči, katera je na globalnem nivoju spremenila način smučanja in ga pripeljala še bliže širšim množicam.

Elanovo osnovno vodilo pri delovanju je oblikovati, razvijati in proizvajati vrhunske izdelke za zdrav in aktiven življenjski slog. Elan je v letošnjem letu predstavil svetovno inovacijo Voyager, prve visokozmogljivostne smuči na svetu. Vizija za prihodnost je brezkompromisno nadaljevati po zastavljeni poti in se z vsakim dnem izboljševati na vseh področjih, da bodo lahko še mnogim generacijam zagotavljali nove nepozabne zgodbe, unikatna doživetja in širili njihovo poslanstvo.

Bravo Elan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Elan

Ostali prispevki

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja