📅 05.04.2022

AM agencija in beglobal sta združili moči in odslej delujeta pod enotno znamko in imenom: BOLD.group. Simpatična, energična, zagnana ekipa mladih ustvarjalcev je že zadnji dve leti delovala sinhrono, čeprav sta bili v kali vsaka specialist na svojem področju. Ne eni strani je agencijo beglobal poganjala ekipa ustvarjalcev, ki so gradili zgodbe znamk na digitalnih strategijah, na drugi strani je agencijo AM Agencija peljala ekipa prav tako markantnih in simpatičnih ustvarjalcev, ki so se specializirali v organizaciji dogodkov, kreative in strateškega marketinga. A vedno so si bili tu in tam. Malo blizu malo daleč. Malo po spletu okoliščin (bližina poslovnih prostorov), malo po skupnih poznanstvih. Malo so tu in tam drug drugega pocukali za rokav, češ imamo naročnika, ki bi mu lahko skupaj bolj smiselno ponudili celovit servis. Tako se je skuhala zgodba: pa dajmo se malo tu in tam drzno združiti. Tako je z malo tu in malo tam drznimi premisleki in spontanostjo nastal čisto pravi in drzni Bold.

Agencija Bold pooseblja njeno vizijo v pravem in prenesenem pomenu besede in imena. Slednje je prav tako znamka, ki diha poslanstvo in bruha ideje. Z oznako »bold« (ang. drzen) se Bold na slovenskem trgu pozicionira kot drzna, pogumna agencija, ki dela močne, odločne korake. Kot slikarju, ki vleče energične poteze čopiča, se v takšnih praksah prepozna tudi sama ekipa; tj. energične, 360 stopinjske poteze, ki obenem konotirajo njihovo »full service« ponudbo, ki išče rešitve v online in offline okoljih.

Biti drzen pomeni tudi biti krepek, kot so lahko krepke in odebeljene črke v pisavah digitalne abecede. Agencija Bold povezuje krepke kreativne ideje, v katerih skuša biti skromna, a predrzna; lumpač, a olikana; ne nastopaška, a hkrati čutna v prostoru; kot prefinjeni James Bond z licenco za humor, brez šovinizma. Govori skozi dejanja, zbuja se ob zvonjenju budilke in je vedno točna. Vzame žogo v zadnji sekundi tekme in prevzema odgovornost, ne glede na končni izid. Z drznimi, odločnimi, pogumnimi pristopi skuša pustiti krepke sledi v unikatnih zgodbah, ki jih na temelju analitičnih, kvalitativnih 360 stopinjskih obratov kreira za svoje naročnike.

Verjamejo v tri ključne vrednote: deljenje, prilagajanje in zaupanje – drzno, brez fig v žepu. Znanje, ki ga akumulirajo skozi vsakodnevne prakse digitalnih nastopov, z veseljem in nesebično prenašajo na mlajše generacije. Odločili so se, da bodo več kot tržna, oglaševalska in marketinška agencija. Bodo obenem tudi izobraževalna agencija. V sodelovanju z Alumni klubom Ekonomske fakultete organizirajo vrhunske Tik Talk epizode (več si preberite na naslednjih številkah revije Super Znamka). Ne bojijo se deliti znanja, ravno nasprotno, deljenje znanja je »must have«, če želijo družbeno odgovorno delovanje v branži ne samo zagovarjati preko naročnikov, ampak ga izkazovati tudi sami. Povezovanje trga in znanosti je ključno za bodoče ustvarjanje kreativnih presežkov na področju znamčenja.

Drzni Bold, želimo vam drzno dihanje v drznih pospeških znamčenja, vse dobro in predvsem: drzno!

bold group

Ostali prispevki

McCann odprl vrata v Ljubljani

McCann odprl vrata v Ljubljani

Agencija Ginger Communication Hub je sedaj partner McCann za slovenski trg in bo naprej delovala pod blagovno znamko McCann Ljubljana.

Nova agencija je rezultat sinergije med (v svojem razredu) najboljšo svetovno agencijo, regionalnim strokovnim znanjem I&F skupine in drznimi lokalnimi talenti. Kreativnost McCanna je trdno zakoreninjena v strateškem razmišljanju. Agencijska mreža tako položaj podjetij in znamk krepi z idejami, ki pustijo vtis na vseh področjih.

Vsi drugačni, vsi s potenciali

Vsi drugačni, vsi s potenciali

Projekt Vključen svet se osredotoča na vključenost, enakost in raznolikost ter opozarja na težave invalidov, s katerimi se srečujejo pri zaposlovanju in pri izvajanju delovnih obveznosti. Za projektom stoji velika množica ljudi, obraz pa mu dajejo srčni ambasadorji, ki s svojimi zgodbami navdušujejo ter imajo izkušnje s področja zaposlovanja, od samozaposlenih do tistih, ki so imeli pri zaposlitvi srečo, do tistih, ki  so se morali za to precej namučiti.

Znamke bo rešila le kultura

Znamke bo rešila le kultura

Le pomenljivo in pristno čustveno delovanje spodbuja dobro sodelovanje, ki je naprej osnova za pristno in dobro znamčenje. Znamke tudi tržimo in pri tem brez kulture ne gre. Znamke namreč ob tem luščijo kulturo ter njene vrednote in obratno; tudi sama kultura se soustvarja in vse bolj definira znotraj znamkinih ritualov. Proces je dandanes praktično in neizbežno recipročen. Zato je iskanje in ustvarjanje t. i. kulturnih prebojev v že tako zasičenem svetu znamčenja posebna in izzivo polna misija. Če potegnemo črto in iščemo tisti skriti recept za uspeh, nekaj neobhodno velja…

BRANJE: PORTUGALSKE PRIPOVEDKE

BRANJE: PORTUGALSKE PRIPOVEDKE

Za moj okus ostajajo ena taka večna klasika, za vse generacije, od koder lahko črpamo navdihe ali zakonitosti delovanja v svetu znamčenja…

LEGENDA: CHANEL

LEGENDA: CHANEL

Znamka Chanel se še vedno močno uvršča med tiste, ki predstavljajo vrhunec sodobnega oblikovanja. Brezmejne interpretacije sofisticiranih Chanelovih modelov so razlog, zakaj znamka ostaja splošno priznana in velecenjena kontinuiteta, tudi izven meja opevane pariške mode.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja