Delimo Planico z vsemi: Mastercard prek platforme SharePlanica spodbuja k vključujoči družbi

Aktualno, Prispevki

📅 05.03.2024

Prijave za prostovoljce in invalidne osebe so odprte.

Ogled velikih športnih tekmovanj osebam z različnimi invalidnostmi pogosto predstavlja velik izziv. A kot dokazujejo tudi dosedanji uspehi slovenskih skakalcev na FIS finalu svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici, je ovire najlažje premagovati skupaj. V družbi Mastercard stremijo k ustvarjanju bolj vključujoče družbe in odpiranju javnega prostora za raznolike družbene skupine, zato s ponosom najavljajo osveženo različico projekta SharePlanica. Ta povezuje invalidne osebe, ki jim potovanje do Planice običajno predstavlja prevelik logistični zalogaj, s prostovoljci, ki so pripravljeni deliti prevoz do Planice in jim skupaj z Mastercard omogočiti, da doživijo izjemno navijaško vzdušje slovenskega športnega praznika pod Poncami.

Povezovanje ljudi in ustvarjanje nepozabnih doživetij je eno od osrednjih poslanstev družbe Mastercard. “V minulih letih smo z vključujočimi projekti, kot denimo Miza za vsakogar, v okviru katerega je nastal tudi Priročnik za bolj prijazno in vključujoče javno življenje, in Vključujoča predstava Slovenska muska z Ladom Bizovičarjem že uspešno spodbudili dialog o dostopnosti javnih prostorov in ovirah, ki zadevajo vse javnosti. Zavedamo se, da so tovrstne spremembe dolgoročen proces, a smo prepričani, da lahko z neprestanimi majhnimi spremembami na bolje skupaj storimo velik korak naprej,“ je dejal Aleš Petejan, direktor marketinga Mastercard Slovenija.

Vir slike: McCann Ljubljana.

Slovenci naklonjeni deljenju prevoza

Spoštovanje, strpnost in sodelovanje so pomembne vrednote vsake športne ekipe, ljubezen do športa in pripravljenost priskočiti na pomoč pa povezujeta Slovence v celoti. Najnovejša raziskava Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana o odnosu do oseb z invalidnostmi in pripravljenostjo ponuditi prevoz do Planice osebi z invalidnostmi je pokazala, da bi bila dobra polovica pripravljena to storiti v primeru, da osebo pozna, slaba tretjina pa bi prevoz ponudila tudi neznani osebi z invalidnostjo ali se z njo peljala. K sodelovanju bi dodatno pritegnila spodbuda v obliki zagotovljenega parkirnega mesta na prizorišču in podobno. V takem primeru bi 60 odstotkov peljalo poznano osebo, 40 odstotkov pa nepoznano osebo. Podobno velja, da bi se skoraj 40 odstotkov vprašanih v Planico odpravilo z osebo z invalidnostjo.

SharePlanica je tudi letos enostavna za uporaba

Objavite svoj prevoz na platformi shareplanica.si in delite svoje veselje nad skoki s tistimi, ki si morda tovrstnega doživetja pod planiško velikanko niso predstavljali niti v sanjah. Oseba z invalidnostjo, spremljevalec in voznik ob tem prejmejo ekskluziven dostop do za ostale obiskovalce zaprtega dela prizorišča, ponudnik prevoza pa še VIP parkirišče ter kupon za hrano in pijačo.

Ustvarite doživetje za vse na FIS finalu svetovnega pokala v smučarskih skokih 2024, kar je resnično neprecenljivo®!

Obiščite https://www.shareplanica.si/.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.