PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Delimo Planico z vsemi: Mastercard prek platforme SharePlanica spodbuja k vključujoči družbi

MC Banner 468x468_X4

Prijave za prostovoljce in invalidne osebe so odprte.

Ogled velikih športnih tekmovanj osebam z različnimi invalidnostmi pogosto predstavlja velik izziv. A kot dokazujejo tudi dosedanji uspehi slovenskih skakalcev na FIS finalu svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici, je ovire najlažje premagovati skupaj. V družbi Mastercard stremijo k ustvarjanju bolj vključujoče družbe in odpiranju javnega prostora za raznolike družbene skupine, zato s ponosom najavljajo osveženo različico projekta SharePlanica. Ta povezuje invalidne osebe, ki jim potovanje do Planice običajno predstavlja prevelik logistični zalogaj, s prostovoljci, ki so pripravljeni deliti prevoz do Planice in jim skupaj z Mastercard omogočiti, da doživijo izjemno navijaško vzdušje slovenskega športnega praznika pod Poncami.

Povezovanje ljudi in ustvarjanje nepozabnih doživetij je eno od osrednjih poslanstev družbe Mastercard. “V minulih letih smo z vključujočimi projekti, kot denimo Miza za vsakogar, v okviru katerega je nastal tudi Priročnik za bolj prijazno in vključujoče javno življenje, in Vključujoča predstava Slovenska muska z Ladom Bizovičarjem že uspešno spodbudili dialog o dostopnosti javnih prostorov in ovirah, ki zadevajo vse javnosti. Zavedamo se, da so tovrstne spremembe dolgoročen proces, a smo prepričani, da lahko z neprestanimi majhnimi spremembami na bolje skupaj storimo velik korak naprej,“ je dejal Aleš Petejan, direktor marketinga Mastercard Slovenija.

Vir slike: McCann Ljubljana.

Slovenci naklonjeni deljenju prevoza

Spoštovanje, strpnost in sodelovanje so pomembne vrednote vsake športne ekipe, ljubezen do športa in pripravljenost priskočiti na pomoč pa povezujeta Slovence v celoti. Najnovejša raziskava Inštituta za raziskovanje trga in medijev Mediana o odnosu do oseb z invalidnostmi in pripravljenostjo ponuditi prevoz do Planice osebi z invalidnostmi je pokazala, da bi bila dobra polovica pripravljena to storiti v primeru, da osebo pozna, slaba tretjina pa bi prevoz ponudila tudi neznani osebi z invalidnostjo ali se z njo peljala. K sodelovanju bi dodatno pritegnila spodbuda v obliki zagotovljenega parkirnega mesta na prizorišču in podobno. V takem primeru bi 60 odstotkov peljalo poznano osebo, 40 odstotkov pa nepoznano osebo. Podobno velja, da bi se skoraj 40 odstotkov vprašanih v Planico odpravilo z osebo z invalidnostjo.

SharePlanica je tudi letos enostavna za uporaba

Objavite svoj prevoz na platformi shareplanica.si in delite svoje veselje nad skoki s tistimi, ki si morda tovrstnega doživetja pod planiško velikanko niso predstavljali niti v sanjah. Oseba z invalidnostjo, spremljevalec in voznik ob tem prejmejo ekskluziven dostop do za ostale obiskovalce zaprtega dela prizorišča, ponudnik prevoza pa še VIP parkirišče ter kupon za hrano in pijačo.

Ustvarite doživetje za vse na FIS finalu svetovnega pokala v smučarskih skokih 2024, kar je resnično neprecenljivo®!

Obiščite https://www.shareplanica.si/.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Tema

Domišljija v znamčenju

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ste pripravljeni na krizno komuniciranje?

Ko gre vse narobe, šteje vsaka beseda. Veste, kako bi komunicirali, če bi vašo organizacijo doletela nepričakovana kriza? Imate pripravljen načrt kriznega komuniciranja, ki definira, kako pomiriti javnost, zaščititi ugled podjetja in jasno predstaviti svoja stališča? Če ste na vprašanja odgovorili z »ne«, je delavnica kriznega komuniciranja v izvedbi ekipe

Preberi »
Superbrands Slovenija

Okrogla miza s tremi superbrandi: Leone, Lidl in Pivovarna Laško Union

Konec januarja je v kongresni dvorani v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala uradna predstavitev zadnje raziskave Superbrands 2025. Boško Praštalo, lastnik Superbrands Slovenija, je predstavil in postregel s prvimi podatki nove raziskave: katere znamke so na lestvici prvih dvesto znamk, kje je zaznana rastoča konkurenčnost med znamkami, katere

Preberi »
Promo

Peugeot: sinhronija UI, trženja in znamčenja

Slovenski projekt, Virtualni AI-Ambassador za Novi Peugeot 2008, ki sta ga razvila laboratorij Retoba in Peugeot Slovenija, je prejel visoko mednarodno priznanje za pionirsko uporabo umetne inteligence v trženju ter tako dokazal, da znamčenje s premišljenimi praksami izboljšanja uporabniške izkušnje tlakuje pot k boljšim in učinkovitejšim pristopom v trženju. Projekt

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.