BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

Aktualno, Prispevki

📅 18.03.2024

Hej,

V tem uvodniku želim govoriti o nečem, kar je pogosto prezrto, a bistveno v svetu znamčenja – o  romantiki. Ne, ne govorim o vrsti romantike, ki jo vidimo v filmih ali beremo v knjigah. Govorim o nežni, čutni plati romantike, ki se prepleta z našim vsakdanjim življenjem in poslovanjem.

Za mnoge je romantika izkaz pozornosti, nekaj sladkega v gradnji odnosov, bodisi z osebo, ki nam je pri srcu, bodisi s stranko, ki nam je pomembna. Je način, kako izrazimo svojo čutnost in lepoto svojega bistva. Kot oče 8-letni hčerki Zali izkazujem romantično pozornost tudi s skupnimi večerjami in rožami. Zakaj takšne oziroma podobne pozornosti ne bi delili tudi v širšem smislu, v poslovnem svetu?

Romantika v znamčenju je prav to – nežno približevanje naših vrednot in zgodb ciljni skupini. Ključno je, da se naše vrednote kažejo skozi zgodbo, ki jo gradimo. Ta zgodba naj ne bo le pripoved o izdelku ali storitvi, ampak naj odraža tisto, kar nas kot znamko dela edinstvene, človeške.

Vendar pa je treba romantiko uporabiti premišljeno. Ni vsaka znamka ali ciljna skupina primerna za vsak pristop. Bistveno je, da naša zgodba in izražene vrednote odmevajo z občinstvom, ki ga nagovarjamo. Konec koncev je znamčenje umetnost pripovedovanja zgodb, ki naj bi prebudile čustva in ustvarile trajne vezi.

Znamčenje je umetnost pripovedovanja zgodb, ki naj bi prebudile čustva in ustvarile trajne vezi.

Živimo v svetu, kjer je romantično izražanje pogosto omejeno na osebne odnose. A kot strokovnjak za mreženje verjamem, da je prostor za romantično izražanje tudi v poslovnem svetu. Kako čudovito bi bilo, če bi vsak dan, na vse možne načine živeli z romantiko – ne le skozi oblikovanje in glasbo, ampak tudi skozi način, kako komuniciramo, kako gradimo odnose in kako se povezujemo z drugimi.

Romantika v znamčenju ni le marketinški trik, ampak globlje razumevanje človeške narave in potrebe po povezanosti.

V zaključek želim dodati, da romantika v znamčenju ni le marketinški trik, ampak globlje razumevanje človeške narave in potrebe po povezanosti. V svetu, ki je vse bolj digitalen in oddaljen, je pristen človeški dotik tisti, ki resnično šteje.

Lepo vas pozdravljam in vam želim, da v svojem življenju in poslovanju najdete svojo pot do srca svojih strank.

V svetu, ki je vse bolj digitalen in oddaljen, je pristen človeški dotik tisti, ki resnično šteje.

Ostali prispevki

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

APPLE GRE V ELEKTRIČNE AVTOMOBILE

Proizvajalec priljubljenih iPhonov do leta 2024 načrtuje proizvodnjo električnih avtomobilov. Tehnološki velikan naj bi tako tekmoval na hitro...

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

POLITIKA ODPADKOV IN EMBALAŽA

Blagovne znamke se vse bolj zavedajo pomena okolja, ko gre za obstoječo in bodočo proizvodnjo njihove embalaže za izdelke, s katerimi se...

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

SPAR JE ZA EKOLOGIČNO

Spar spodbudno nagovarja s kampanjo Razmišljaj EKOlogično! Zavedajo se, da je nakup živil del rutine slehernika, zato se kontinuirano trudijo...

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja