BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

Aktualno, Prispevki

📅 18.03.2024

Hej,

V tem uvodniku želim govoriti o nečem, kar je pogosto prezrto, a bistveno v svetu znamčenja – o  romantiki. Ne, ne govorim o vrsti romantike, ki jo vidimo v filmih ali beremo v knjigah. Govorim o nežni, čutni plati romantike, ki se prepleta z našim vsakdanjim življenjem in poslovanjem.

Za mnoge je romantika izkaz pozornosti, nekaj sladkega v gradnji odnosov, bodisi z osebo, ki nam je pri srcu, bodisi s stranko, ki nam je pomembna. Je način, kako izrazimo svojo čutnost in lepoto svojega bistva. Kot oče 8-letni hčerki Zali izkazujem romantično pozornost tudi s skupnimi večerjami in rožami. Zakaj takšne oziroma podobne pozornosti ne bi delili tudi v širšem smislu, v poslovnem svetu?

Romantika v znamčenju je prav to – nežno približevanje naših vrednot in zgodb ciljni skupini. Ključno je, da se naše vrednote kažejo skozi zgodbo, ki jo gradimo. Ta zgodba naj ne bo le pripoved o izdelku ali storitvi, ampak naj odraža tisto, kar nas kot znamko dela edinstvene, človeške.

Vendar pa je treba romantiko uporabiti premišljeno. Ni vsaka znamka ali ciljna skupina primerna za vsak pristop. Bistveno je, da naša zgodba in izražene vrednote odmevajo z občinstvom, ki ga nagovarjamo. Konec koncev je znamčenje umetnost pripovedovanja zgodb, ki naj bi prebudile čustva in ustvarile trajne vezi.

Znamčenje je umetnost pripovedovanja zgodb, ki naj bi prebudile čustva in ustvarile trajne vezi.

Živimo v svetu, kjer je romantično izražanje pogosto omejeno na osebne odnose. A kot strokovnjak za mreženje verjamem, da je prostor za romantično izražanje tudi v poslovnem svetu. Kako čudovito bi bilo, če bi vsak dan, na vse možne načine živeli z romantiko – ne le skozi oblikovanje in glasbo, ampak tudi skozi način, kako komuniciramo, kako gradimo odnose in kako se povezujemo z drugimi.

Romantika v znamčenju ni le marketinški trik, ampak globlje razumevanje človeške narave in potrebe po povezanosti.

V zaključek želim dodati, da romantika v znamčenju ni le marketinški trik, ampak globlje razumevanje človeške narave in potrebe po povezanosti. V svetu, ki je vse bolj digitalen in oddaljen, je pristen človeški dotik tisti, ki resnično šteje.

Lepo vas pozdravljam in vam želim, da v svojem življenju in poslovanju najdete svojo pot do srca svojih strank.

V svetu, ki je vse bolj digitalen in oddaljen, je pristen človeški dotik tisti, ki resnično šteje.

Ostali prispevki

NAGRADNA IGRA ‼️

NAGRADNA IGRA ‼️

Skupaj z WOOP trampolin parkom v Ljubljani smo pripravili prav posebno nagradno igro! Med vsemi sodelujočimi novimi sledilci izžrebamo 10 srečnežev,...

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang, Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

SUPERBRANDS GLOBAL

SUPERBRANDS GLOBAL

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja