📅 02.09.2021

✔️ Super Znamko berem sam,

✔️ Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,

✔️ še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz oddelka/podjetja.

Vsi entuziasti znamčenja in dobrih zgodb znamk, vabljeni, da v svoje poklicno ali morda tudi domače okolje vnesete obvezno branje čtiva z navdihujočimi zgodbami znamk kot dobrimi popotnicami pri vašem predanem delu marketinga, znamčenja, kreative, trženja in prodaje. Privoščite si bralski odklop po super paketih: https://superznamka.si/naroci-se/.

Super Znamka … je nova slovenska revija, ki ponuja celovit pogled teorije, študij primera, dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah.

Bralci:

  • USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
  • MARKETINGARJI;
  • BRAND MANAGERJI;
  • PROMOTORJI;
  • KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
  • OGLAŠEVALCI;
  • METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.
Revija SZ

Ostali prispevki

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

Kdaj je kulturno znamčenje uspešno izvedeno, uresničeno? Ko znamke postanejo pomembne za ljudi. Ko postanejo kulturni simboli. In celo prerastejo v kulturne ikone.

B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Spoznali boste izkušnje podjetij z uspešno B2B transformacijo, pasti, izzive in rešitve za uspešno transformacijo, ter ključne razlike, ki jih morajo B2B podjetja upoštevati v primerjavi z B2C marketingom.

TRENDI: Nostalgija se vrača – v glamurju

TRENDI: Nostalgija se vrača – v glamurju

Trendi so vsekakor vedno in najprej refleksija akcij in reakcij glede na trenutni čas. Ta preverjeni trend vzpostavlja takojšnjo povezavo s potrošnikom tako, da izkustvene vplive takoj razume, kar je še posebej dobrodošlo v vse bolj razdeljenem svetu.

GLOBALNE NOVICE

GLOBALNE NOVICE

Jar Platinum Plus – brez sledi kamna, Zalando – portreti nove generacije, Pametno pregibni HONOR Magic5, Huaweijeva igrica Epic Seven – v AppGalery, Waterfront Park – igrive umetniške instalacije

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja