📅 02.09.2021

✔️ Super Znamko berem sam,

✔️ Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,

✔️ še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz oddelka/podjetja.

Vsi entuziasti znamčenja in dobrih zgodb znamk, vabljeni, da v svoje poklicno ali morda tudi domače okolje vnesete obvezno branje čtiva z navdihujočimi zgodbami znamk kot dobrimi popotnicami pri vašem predanem delu marketinga, znamčenja, kreative, trženja in prodaje. Privoščite si bralski odklop po super paketih: https://superznamka.si/naroci-se/.

Super Znamka … je nova slovenska revija, ki ponuja celovit pogled teorije, študij primera, dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah.

Bralci:

  • USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
  • MARKETINGARJI;
  • BRAND MANAGERJI;
  • PROMOTORJI;
  • KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
  • OGLAŠEVALCI;
  • METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.
Revija SZ

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: DARJA BREČKO POŽENEL, CEO & Brand Design Manager

KAJ PRAVI: DARJA BREČKO POŽENEL, CEO & Brand Design Manager

Kot strateginja in snovalka zgodb jim pomaga zaživeti in jih bistveno nadgraditi. Njena odločilna prednost je empatično razumevanje bistva blagovnih znamk, kjer zna ustvariti popolno ravnovesje med logiko in čustvi, pri tem pa najti zlato nit karakterja znamke.

REFLEKSIJE: »UŽITKI V IGRI KULTURNIH RAZLIK«

REFLEKSIJE: »UŽITKI V IGRI KULTURNIH RAZLIK«

Gre za znanstveno ugotovitev, da imamo ljudje dve simultani potrebi: želimo biti del neke celote, a hkrati biti ločeni od nje, pri čemer je ključno, da nas drugi člani te iste celote dojemajo kot »svoje« in hkrati kot nek drug »kozmos zase«. Kot je že pred mojim rojstvom zapisal Wilson, »želimo si biti podobni svojim prijateljem, ne pa biti njihovi kloni«.

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: KULTURNO V ZNAMČENJU

Kdaj je kulturno znamčenje uspešno izvedeno, uresničeno? Ko znamke postanejo pomembne za ljudi. Ko postanejo kulturni simboli. In celo prerastejo v kulturne ikone.

B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

B2B beyond: DIGITALNA TRANSFORMACIJA

Spoznali boste izkušnje podjetij z uspešno B2B transformacijo, pasti, izzive in rešitve za uspešno transformacijo, ter ključne razlike, ki jih morajo B2B podjetja upoštevati v primerjavi z B2C marketingom.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja