Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Aktualno, Prispevki

📅 07.03.2024

V svetu znamčenja imajo potrošniki radi tudi svoje izbrane trgovine. Za Izbrano trgovino in produkt leta 2024 je nagrado prejel Baby Center.

Minuli teden je v prestižnem ljubljanskem hotelu Grand Plaza Hotel & Congress Center potekala gala slovesnost, na kateri so podelili nagrade za Izbrane produkte, znamke in trgovine leta 2024. Med nominiranci v kategoriji Izbrana otroška trgovina leta 2024 je pečat pridobil Baby Center!

Vir slike: Baby Center.

Poleg tradicionalnega pečata Izbran produkt leta sta se letos pridružili še dve novi različici: pečata za Izbrano znamko zaupanja in Izbrano trgovino leta. Izbor je temeljil na transparentni in nacionalno reprezentativni raziskavi mnenj uporabnikov posamezne kategorije, kjer je bil kupec v samem središču odločevalnega procesa. S tem je nagrada postala še bolj verodostojen pokazatelj uspešnosti znamke ali trgovine in zadovoljstva potrošnikov.

Svoje glasove za najboljše izdelke, storitve, znamke in trgovine so prispevali izključno slovenski kupci in uporabniki, kar dodatno poudarja veličino te prestižne nagrade. Baby Center je navdušil s svojo izjemno kakovostjo, strokovnostjo in zaupanjem, kar je osvojilo srca in prepričalo slovenske potrošnike, ki so ocenjevali kriterije  inovativnost, priporočila uporabnikov, zaupanje ter družbeno odgovornost.

Baby Center že več kot 30 let predstavlja prvo izbiro staršev v Sloveniji. Njihova zavezanost družinam sega preko meja zgolj trgovine, saj si prizadevajo biti zanesljiv partner v vseh fazah odraščanja otrok, od nosečnosti pa do zgodnjih najstniških let. Prejetje nagrade Izbrana otroška trgovina leta 2024 je za Baby Center izjemna čast in obenem motivacija za nadaljnji razvoj ter ohranjanje visokih standardov, ki jih pričakujejo njihovi kupci.

Maja Ambrož, vodja marketinga v podjetju Akids je ob prevzemu nagrade povedala: “Če bi vprašali otroke, bi rekli, da je Baby Center čudežna trgovina. Ko so odločali kupci, med njimi zagotovo tudi starši, so z izborom prav Baby Centra potrdili, da delimo in delamo dobro. Uspeh nas izjemno veseli; zanj je zaslužnih 330 sodelavk in sodelavcev (zgolj) v Sloveniji, ki si vsak dan prizadevamo, da je starševstvo “otročje lahko”. Iskrena hvala torej prav kolegom v 55 trgovinah na slovenskih tleh ter kupcem za izkazano zaupanje. Obljubljamo, da se ne bomo ustavili na lovoriki, temveč razvijali svojo ponudbo in storitev, da bomo še naprej navduševali kupce.”

O blagovni znamki Baby Center

Baby Center je zvest sopotnik staršev že več kot 30 let. Oblikovali so tri produktne linijeBC baby, BC play in BC style – in kupcem na pregleden način približali ponudbo, ki je na enem mestu ne boste našli nikjer drugje. Z veliko mero odgovornosti, izkušenj in strokovnosti se posvečajo celoviti ponudbi na enem mestu, poskrbijo za učinkovito ter skrbno svetovanjevse od časa nosečnosti pa do obdobja, ko otroci prestopijo prag zgodnjih najstniških let. Baby Center ostaja prva izbira otrok in staršev. Postavlja jih v osrčje svojega delovanja in z njimi tke zaupanja vredne vezi, vse od vesele novice, da prihaja dojenček, pa do priložnostnih nakupov, ko iščete darilo za rojstni dan. Brezplačni Klub Baby Center združuje že skoraj pol milijona uporabnikov, ki so deležni posebnih klubskih ugodnosti. Izkoristite jih lahko v kar 55 trgovinah Baby Center po Sloveniji ter v spletni trgovini babycenter.si.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja