Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Aktualno, Prispevki

📅 07.03.2024

V svetu znamčenja imajo potrošniki radi tudi svoje izbrane trgovine. Za Izbrano trgovino in produkt leta 2024 je nagrado prejel Baby Center.

Minuli teden je v prestižnem ljubljanskem hotelu Grand Plaza Hotel & Congress Center potekala gala slovesnost, na kateri so podelili nagrade za Izbrane produkte, znamke in trgovine leta 2024. Med nominiranci v kategoriji Izbrana otroška trgovina leta 2024 je pečat pridobil Baby Center!

Vir slike: Baby Center.

Poleg tradicionalnega pečata Izbran produkt leta sta se letos pridružili še dve novi različici: pečata za Izbrano znamko zaupanja in Izbrano trgovino leta. Izbor je temeljil na transparentni in nacionalno reprezentativni raziskavi mnenj uporabnikov posamezne kategorije, kjer je bil kupec v samem središču odločevalnega procesa. S tem je nagrada postala še bolj verodostojen pokazatelj uspešnosti znamke ali trgovine in zadovoljstva potrošnikov.

Svoje glasove za najboljše izdelke, storitve, znamke in trgovine so prispevali izključno slovenski kupci in uporabniki, kar dodatno poudarja veličino te prestižne nagrade. Baby Center je navdušil s svojo izjemno kakovostjo, strokovnostjo in zaupanjem, kar je osvojilo srca in prepričalo slovenske potrošnike, ki so ocenjevali kriterije  inovativnost, priporočila uporabnikov, zaupanje ter družbeno odgovornost.

Baby Center že več kot 30 let predstavlja prvo izbiro staršev v Sloveniji. Njihova zavezanost družinam sega preko meja zgolj trgovine, saj si prizadevajo biti zanesljiv partner v vseh fazah odraščanja otrok, od nosečnosti pa do zgodnjih najstniških let. Prejetje nagrade Izbrana otroška trgovina leta 2024 je za Baby Center izjemna čast in obenem motivacija za nadaljnji razvoj ter ohranjanje visokih standardov, ki jih pričakujejo njihovi kupci.

Maja Ambrož, vodja marketinga v podjetju Akids je ob prevzemu nagrade povedala: “Če bi vprašali otroke, bi rekli, da je Baby Center čudežna trgovina. Ko so odločali kupci, med njimi zagotovo tudi starši, so z izborom prav Baby Centra potrdili, da delimo in delamo dobro. Uspeh nas izjemno veseli; zanj je zaslužnih 330 sodelavk in sodelavcev (zgolj) v Sloveniji, ki si vsak dan prizadevamo, da je starševstvo “otročje lahko”. Iskrena hvala torej prav kolegom v 55 trgovinah na slovenskih tleh ter kupcem za izkazano zaupanje. Obljubljamo, da se ne bomo ustavili na lovoriki, temveč razvijali svojo ponudbo in storitev, da bomo še naprej navduševali kupce.”

O blagovni znamki Baby Center

Baby Center je zvest sopotnik staršev že več kot 30 let. Oblikovali so tri produktne linijeBC baby, BC play in BC style – in kupcem na pregleden način približali ponudbo, ki je na enem mestu ne boste našli nikjer drugje. Z veliko mero odgovornosti, izkušenj in strokovnosti se posvečajo celoviti ponudbi na enem mestu, poskrbijo za učinkovito ter skrbno svetovanjevse od časa nosečnosti pa do obdobja, ko otroci prestopijo prag zgodnjih najstniških let. Baby Center ostaja prva izbira otrok in staršev. Postavlja jih v osrčje svojega delovanja in z njimi tke zaupanja vredne vezi, vse od vesele novice, da prihaja dojenček, pa do priložnostnih nakupov, ko iščete darilo za rojstni dan. Brezplačni Klub Baby Center združuje že skoraj pol milijona uporabnikov, ki so deležni posebnih klubskih ugodnosti. Izkoristite jih lahko v kar 55 trgovinah Baby Center po Sloveniji ter v spletni trgovini babycenter.si.

Ostali prispevki

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja