📅 22.09.2023

MREŽENJE

Izdal in založil: Sellution d.o.o.

Prva slovenska knjiga o mreženju, ki jo je Boško Praštalo spisal iz osebnih in poklicnih izkušenj, ki so ga pripeljale do zadovoljnega življenja, kot ga živi danes. Življenja, ki si ga morda pred več kot desetletjem ali dvnema ne bi predstavljal. To je navdihujoča knjiga, ki odpira skrivnosti mreženja v zasebnem in poslovnem svetu. Boško je ni koncipiral kot abecede in teoretizacijo ali teoretsko nadgradnjo že uveljavljenih, preverjenih konceptov. Šel je dlje in mreženjsko motivacijo umešča v sporočila, ki bodo motivirala ali prebudila leva v še tako skeptičnem sleherniku.

Delo je spisano za vse tiste, ki si želijo kakovostnega časa in odnosov, ki prinašajo “prava” poznanstva, “prave” veze, “prave” poti za uresničevanje življenjskih ciljev. Ob tem skuša razbiti mantro klišejskosti vsega, kar se deklarira kot dobra pot odnosov z ljudmi. Drzno že v uvodnih poglavjih odpira vprašanja, kot so: Zakaj mreženje ni seksi? Kaj pričakujemo od seksi mreženja? Kakšno mreženje sploh ni seksi? Uvodna vprašanja nato v nadaljevanju Boško Praštalo smiselno umesti v kontekst smetenja posameznika: “Kaj bodo pa drugi rekli?”, “Prepozno je”, “Če bi vsaj imel” ipd.

Vir: Poslovno mreženje

Takšna in podobna poglavja težko spišeš golo teoretsko; v ozadju je piedestal osebnih izkušenj, vzponov in padcev, kar se ob prebiranju knjige začuti. V želji, da bi Boško opogumil druge, je najprej razgalil sebe. Šele na osnovi osebne razgalitve je pričel nizati zakonitosti mreženja, ki se berejo kot dobrodošli napotki in premisleki: zakon avtentičnosti, samopodobe, percepcije, energije, radovednosti, poslušanja, podobnosti, dajanja, karme, kredibilnosti, zanesljivosti in zaupanja.

Zaupanje v svetu mreženja terja nenehno odprtost za mreženje. Pri tem pa je poglavitno najprej zgraditi osebno blagovno znamko. Vsak od nas je blagovna znamka, prepričuje Boško. Se pa razlikujemo po tem, kolikšen čas temu namenimo. Skrb za ugled ni samoumeven in ne pride čez noč. V tej skrbi se posamezniki hitro med seboj porazgubijo, ker so k tej nalogi pristopili manj proaktivno. Po prepričanju Boškota ni razloga za umik, temveč za “takoj zdaj!”. To je zamgovalni moto, v katerega velja ugrizniti. Ne samo to; ne gre samo za izgradnjo lastne osebne znamke, temveč tudi niza osebnih podznamk in nadgradnjo na mnogih segmentih, ki so velikokrat pred teboj, a ostajajo spregledani, podcenjeni. Da, vse je mogoče. Tako se bere ta knjiga in daje navdih, da je povezovanje naše najmočnejše orožje. Zato:“Zaživimo mreženje”.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja