Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: Gente di mare

Aktualno, Prispevki

📅 27.08.2021

Umberto Tozi, Raf: Gente di mare (Italija, 1987)

»Ljudje morja«

Naj bo pesem o ljudeh morja za zadnji petkov avgust zaključni poklon poletnim dnem in uvertura v septemberske dni. Umberto Tozi in Raf sta s tole blues balado predstavljala Italijo na Evroviziji leta 1987 in pristala na tretjem mestu. Pesem pa je še dolgo tednov kraljevala kot glasbeni hit po vsej Evropi.

“Morje nas vedno malo prestraši”. Pod “nas” sta mislila urbane navigatorje ravnin, ki živijo včeraj in danes; za razliko od pomorščakov, ki jih vselej motivira iskanje znanja, želja po novih doživetjih. Besedilo pesmi skupaj z melodijo in subtilnim nastopom tega dueta prepričljivo opisuje radosti in prednosti duha pomorščaka – biti pustolovec potovanj in odkrivanj sveta, spoznavati nove ljudi … Le tako nas lahko motivira iskanje znanja ter nas žene želja po doživetjih. Sam Raf je nekoč v intervjuju dejal: “Tudi jaz sem človek morja, moja hiša je bila 50 metrov od obale … Od doma sem odšel zelo mlad, odšel sem v Anglijo in ZDA in še danes potujem po svetu”.

Tudi v branži znamčenja naj nas nenehno žene želja po kontinuiranem odkrivanju novih dimenzij sveta in radovednost po rezeprezentacijah obstoječega. Zabavno je potovati in ustvarjati v takem svetu. Da ne bomo postali ljudje, ki “umirajo za nostalgijo” že po enem dnevu, ko se vrnemo … prav o tem pesem pripoveduje. 

Vabljeni k poslušanju, prijeten petkov odklop.

Evrovizijski nastop:

Uradni video:

Ostali prispevki

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

TRENDI: AI v industriji ur

TRENDI: AI v industriji ur

EveryWatch je nova in edina globalna spletna platforma, ki temelji na umetni inteligenci, namenjena tako profesionalcem v urarski industriji kot vsem običajnim uporabnikom, kupcem in ljubiteljem ur. Ponuja celovit pregled…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja