Zavarovalnica Triglav je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker z nasveti, posnetki in pogovori “Vse bo v redu” podira mite, da zavarovalnice še zdaleč niso zapletene in dolgočasne.
📅 30.08.2021

Zavarovalnica Triglav se je uvrstila v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje jo bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Zavarovalnica Triglav je najstarejša in obvladujoča družba skupine Triglav, največje zavarovalno-finančne skupine v regiji Adria in ene vodilnih v jugovzhodni Evropi. Skupina Triglav ohranja čvrsto finančno stabilnost, visoko kapitalsko ustreznost in dobičkonosnost poslovanja.

Zavarovalnica Triglav je ponosna, da so stranke, ki so v središču njenih aktivnosti, zadovoljne s ponujenimi storitvami, rešitvami in odnosom. Z znanjem, izkušnjami in finančno močjo že več kot 120 let upravičuje zaupanje strank, da bo najbolje poskrbela za njihovo varnost in prihodnost. Ključna stebra poslovanja sta osebno zavarovalništvo in upravljanje premoženja (zavarovanje premoženja in premoženjskih interesov, avtomobilska, kmetijska, transportna zavarovanja, zavarovanja terjatev ter zavarovanja za prosti čas in potovanja). Potrebam strank prilagaja tradicionalne in digitalne pristope, razvija inovativne storitve in produkte, ki jih nadgrajuje z asistenčnimi storitvami in pri tem stremi k enostavni in vsekanalni dostopnosti. Njena prioriteta je zagotavljanje dodane vrednosti za stranke.

V luči celovite digitalne preobrazbe poslovanja so v zadnjem obdobju okrepili digitalne prodajno-storitvene, komunikacijske in distribucijske kanale in orodja ter povečali digitalno prisotnost. Na daljavo je zdaj mogoče skleniti praktično vsa premoženjska, zdravstvena in večino življenjskih zavarovanj. Vrednote družbe so hkrati tudi ključne usmeritve, na katerih zavarovalnica gradi svoje aktivnosti, razvija zavarovanja in storitve. Temu sledijo tudi komunikacijske rešitve, izvedbe oglaševalskih kampanj, vsebinski projekti ter družbeno odgovorne in preventivne dejavnosti. Kljub nekaterim razmeroma kompleksnim zavarovanjem si prizadeva, da stanke ozavešča, jim ponuja poenostavljeno razlago zavarovanj preko koristnih nasvetov ter jim je na voljo kot zanesljiv in odziven partner.

Bravo Zavarovalnica Triglav za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

triglav

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja