📅 17.12.2021

Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je konec novembra predstavila kampanjo #JoyIsOurs (#VeselimoSe) za širjenje veselja po Evropi. Pozitivno praznično izkušnjo vnaša tudi v duhu izzivov, s katerimi smo se soočali v zadnjih dveh letih. Televizijski oglas so posneli s Savanah Leaf, nekdanjo olimpijko, ki je bila tudi nominirana za Grammyja. Del kampanje so tudi fotografije na družbenih omrežjih Zalanda, ki so izredno čustvene in jih je posnel slavni brooklynski fotograf Geordie Wood. 360-stopinjska kampanja je nastala v sodelovanju s kreativno agencijo Anomaly. V okviru kampanje imajo prijatelji Zalanda iz vse Evrope na družbenih omrežjih priložnost deliti svoje fotografije, na katerih pokažejo, kaj njim pomeni veselje. V nadaljevanju pa sledijo fotografije številnih znanih igralcev, modelov, znamk in partnerjev, s katerimi je v letu 2021 sodeloval Zalando.

Zalando
Vir slike: zalando.com

Ostali prispevki

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

V svetu znamk premisleki o trajnosti nikoli ne usahnejo. Kvečjemu izzivajo, kako obstoječe prakse, obrate narediti bolj okolju prijazne. Kar za znamke in podjetja tudi vedno ni, roko na srce, hvaležna naloga. Pa ne gre za nezanimanje za okoljsko problematiko kot to, kako vse vključene deležnike v procesih „zeleno“ uglasiti, vrh tega še tako, da se tudi ekonomska računica izide.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Baby Center že več kot 30 let predstavlja prvo izbiro staršev v Sloveniji. Njihova zavezanost družinam sega preko meja zgolj trgovine, saj si prizadevajo biti zanesljiv partner v vseh fazah odraščanja otrok, od nosečnosti pa do zgodnjih najstniških let. Prejetje nagrade Izbrana otroška trgovina leta 2024 je za Baby Center izjemna čast in obenem motivacija za nadaljnji razvoj ter ohranjanje visokih standardov, ki jih pričakujejo njihovi kupci.

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja