Zalando, vodilna evropska spletna platforma za modo in življenjski slog, je konec novembra predstavila kampanjo #JoyIsOurs (#VeselimoSe) za širjenje veselja po Evropi. Pozitivno praznično izkušnjo vnaša tudi v duhu izzivov, s katerimi smo se soočali v zadnjih dveh letih. Televizijski oglas so posneli s Savanah Leaf, nekdanjo olimpijko, ki je bila tudi nominirana za Grammyja. Del kampanje so tudi fotografije na družbenih omrežjih Zalanda, ki so izredno čustvene in jih je posnel slavni brooklynski fotograf Geordie Wood. 360-stopinjska kampanja je nastala v sodelovanju s kreativno agencijo Anomaly. V okviru kampanje imajo prijatelji Zalanda iz vse Evrope na družbenih omrežjih priložnost deliti svoje fotografije, na katerih pokažejo, kaj njim pomeni veselje. V nadaljevanju pa sledijo fotografije številnih znanih igralcev, modelov, znamk in partnerjev, s katerimi je v letu 2021 sodeloval Zalando.
TRENDI: AI in kripto pristopi
Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.
Vsekakor pa najprej…
0 komentarjev