Woop je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
📅 31.08.2021

Woop se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Woop danes predstavlja največji center zabave v Sloveniji, ki se skupaj razprostira na skoraj 10.000 m2. V WOOP!i so dobrodošli prav vsi, saj raznovrstne atrakcije ponujajo nepozabno zabavo in aktivno preživljanje prostega časa. Poleg otrok in staršev, ki se z veseljem vračajo v Woop! in se vedno znova preizkusijo v različnih igrah, prostor predstavlja odlično izhodišče za organizacijo team-buildingov, poslovnih druženj, marketinških in prodajnih konferenc, tedenskih in mesečnih zakupov za podjetja ter organizacija novoletnih druženj in Božičkovih predstav.

Trampolin park WOOP! je že v prvem letu obiskalo več kot 250.000 skakalcev in prav toliko spremljevalcev, ki so v prijetnem gostinskem ambientu spremljali svoje otroke med igro. Priljubljenost blagovne znamke WOOP! je rasla iz dneva v dan, kar se je poznalo ne samo pri obisku, ki je bil v letu 2019 rekorden, temveč tudi v želji obiskovalcev, da bi WOOP! nadaljeval s ponudbo aktivne zabave in temu ustrezno je sledil tudi razvoj v letih 2020 in 2021.

V Trampolin parku WOOP! so poleg klasičnega skakanja na več kot 100 trampolinih na voljo številne zabavne atrakcije, ki popestrijo prav vsak obisk: igralna stena, igra med dvema ognjema, gimnastična jama s penami, napihljiva blazina, prostor za zabijanje na koš, trapez, sack line, ter še in še.  Velik WOPP! dopolnjuje tudi MINI WOOP! za mlajše otroke. Poseben del WOPP!a je namenjen tudi profesionalnim akrobatom, ki svoje znanje in izkušnje prenašajo na mlajše generacije v obliki WOOP! akademije; prav tako je to tudi dom akrobatske skupine Dunkin Devils. V ponudbi imajo še odlični WOOP! KARTING, kjer so na voljo najnovejši električni gokarti podjetja RIMO, WOOP! ARENA, kjer je na voljo 18 linij interaktivnega bowling enega največjih proizvajalcev bowling stez na svetu – QUBICA AMF, sobe pobega oz. t. i. escape-room.

Bravo Woop za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

woop

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja