📅 27.09.2022

Vstopite v dobo pristnosti

Izzivi, s katerimi se je soočilo človeštvo v zadnjih dveh letih, so potrdili pomembnost komunikacije na vseh nivojih – med posamezniki, delodajalci, zaposlenimi, institucijami in nenazadnje znamkami. Kot ključna sta se izkazala zaupanje in pristnost, je izpostavil programski odbor letošnje spomladanske 24. Slovenske konference odnosov z javnostmi (SKOJ). 

“Če kaj, sta zadnji dve leti poudarili pomembnost iskrenosti v medsebojnih odnosih in nenazadnje to ljudje pričakujejo tudi od znamk, delodajalcev, organizacij. Iščejo jasnost, odkritost, pristnost. Ta je srž vsega, temelj, na katerem se zgradi zaupanje, odnosi, uspešne zgodbe. Na 24. SKOJ-u so se tako pogovarjali o PRistnosti,” kot je povedal Jože Špiljak, vodja programskega odbora (mlajši partner, Herman & partnerji SK). 

Slovensko društvo za odnose z javnostmi (PRSS) je letošnji, že kar 24. SKOJ, ponovno organiziralo v živo, na destinaciji, kamor se vsi radi vračamo, v Portorožu. Program je bil pester, pristnost pa so nagovorili različni domači in tuji strokovnjaki, managerji, psihologi, humoristi in drugi. Chaya Mistry, dr. Aleksander Zadel in Melita Joželj Nose, Edita Krajnović, Lucija Sajevec ter Gašper Kržmanc je zgolj nekaj strokovnjakov, ki so nagovorili komunikatorje. Predstavili so tudi primere dobrih praks, ki jih je kar nekaj, kajti marsikatera organizacija je našla uspešen način, kako z ljudmi komunicirati pristno in na takšen način graditi dvosmerno komunikacijo, ki omogoča ohranjanje dobrega odnosa in zaupanja tudi ob morebitnem sporočanju negativnih informacij. 

“Prepričani smo, da moramo nadaljevati tradicijo SKOJ-a, ki je najstarejša kontinuirana strokovna konferenca nacionalnega društva za odnose z javnostmi v regiji, in naslavljati relevantne ter pereče tematike, s katerimi se komunikatorji dnevno srečujemo,” je povedala Tina Cipot, predsednica PRSS (vodja korporativnega komuniciranja, Lidl Slovenija).

Ostale kolumne

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

Znamke so kot pletenje … sliši se preprosto, kot pri učenju prvih korakov. Potrebujemo le prejo/volno in par pletilk. A potem spoznavamo, da so na voljo različne preje (ki se razlikujejo po sestavi, barvah, debelini), tehnike vzorcev (konveksna elastika, enostavna guma, ozki robi, strokes, tehnične luknje, školjke …), nenazadnje, vse je tudi odvisno od vrste pletilk, ki so različnih oblik, dolžin, vrst materialov, iz katerih so narejene.

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

✍🏻 Nataša Mohorč Kejžar

Z razvojem krize je potrošnik spremenil svoje vedenje. Za dober in stabilen odnos s potrošnikom so za podjetja ključni trije koraki. Iskanje načinov, kako se v teh spreminjajočih časih približati svojim potrošnikom, je pomembnejše kot kdaj koli prej. Blagovna znamka mora tako postati še trdnejši partner potrošniku, saj bo le tako lahko izpolnila njegove potrebe in ohranila močan odnos.

RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

✍🏻 Zoran Savin

Naša življenja so bolj kot kadarkoli prej povezana z digitalno komunikacijo. Ko so se lanskega marca izpraznile ulice, se je celotno poslovanje preselilo na splet in druge oblike interaktivne komunikacije. V Angliji …

DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

✍🏻 Blaž Kocjančič

Ko počasi odstranjujemo hroščato in virusov polno verzijo 2.020 s svojega operacijskega sistema, ne smemo ignorirati slona v sobi. Leto, ko so postali …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja