Teniška zvezda globalna ambasadorka British Airways

Aktualno, Prispevki

📅 28.04.2022

Emma Raducanu je podpisala zajetno pogodbo, po kateri je postala globalna ambasadorka znamke British Airways. Raducanu ima za seboj uspešno športno leto, ko je kot prva kvalifikantka osvojila naslov za grand slam. Njena zgodovinska zmaga na US Open ji je prinesla tudi nagrado BBC za športno osebnost leta. A mlada teniška zvezdnica tudi izven igrišča služi več milijonov, saj se znamke za njo dobesedno pulijo

Šport ima moč, navdihuje in združuje ljudi po vsem svetu. V tem prepričanju British Airways minule mesece vztrajno gradi na njihovi znamki. Navzven se tudi želi pozicionirati kot znamka, ki sicer podpira najboljše britanske talente. Raducanu svojih več kot 2,1 milijona sledilcev na Instagramu navdušeno preplavlja s pozitivnimi promocijskimi sporočili za znamko British Airways. Idej za razburljive promocijske projekte pri tem nikoli ne zmanjka. Nadvse ji je v čast, da kot mlada ambasadorska sodelujejo z legendarno britansko znamko.

Strokovnjaki znamk ocenjujejo, da bo s to potezo British Airways utegnil potegniti globalne koristi, zlati na Kitajskem, saj se po njej pretakajo kitajske in romunske korenine, tekoče pa govori tudi mandarinščino. Marcel Knobil, ustanovitelj Superbrands in svetovalnega sveta Brand Council, na tem mestu poudarja, da je »Kitajska perspektivno občinstvo, ki ga želijo osvojiti mnoge znamke … prav Emma je odličen vodnik« in gradnik. Ima avro uspeha in garaškega dela, je priljubljena in tako zelo »drugačna od votlih zvezdnic, ki slovijo po tem, da so slavne,« je dejal.

Emmin vse večji, večmilijonski ambasadorski portfelj obsega tudi druge močne, luksuzne znamke, kot so Tiffany & Co, Evian water in modna hiša Dior. A vse te odločitve okrog megalomanskih promocijskih projektov zgledna športnica prepušča staršem in ekipi, saj se sama rada osredotoča na tisto, kar ji največ pomeni, tj. šport in tekmovanje.

Vir slike: https://www.britishairways.com/

Ostali prispevki

PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

Ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, in proizvajalec luksuznih stikal, Meljac, združujeta moči in premikata meje notranje opreme z lansiranjem bronastih (medeninastih) modelov serije stikal »Meljac X Tournaire Décor«. Vsako stikalo Meljac X Tournaire Décor je privlačno umetniško delo, ki odlično ujame esenco svoje okolice, prostora.

GLOBALNI NAVDIH

GLOBALNI NAVDIH

Da bi ohranili bisere naših ust, terja velik, tako statistike, okoljski davek. Posameznik menda v svojem življenju uporabi preko 300 zobnih ščetk, leta 2019 je bilo  v ZDA zavrženih milijardo zobnih ščetk, od tega je večina plastičnih. Obstaja pa, kar je dobra novica, vse več alternativ plastiki za enkratno uporabo. Odlične naravne alternative sintetičnim ščetkam so tiste, ki so narejene iz lesa in rastlinskih materialov: bambus, bukev ali koruzni škrob, recikliran ricinusov fižol … Ob prebiranju ocen in študij se je na koncu težko odločiti, katera je tista najboljša. Podrobneje si oglejmo izbor nekaterih znamk, ki se po neodvisnih raziskavah umeščajo med šest najboljših v letu 2022.

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Tudi letos se bodo v zgodovino slovenskega marketinga zapisala podjetja, ki izstopajo s svojimi marketinškimi dosežki, podjetje z najboljšim marketinškim projektom pa bo dobilo naziv državnega prvaka v marketingu. Razpisane so štiri kategorije, razpis je odprt do 7. maja. Slovenske prvake v marketingu bo izbrala 10-članska strokovna komisija, najboljše pa bodo že tradicionalno razglasili na Slovenski marketinški konferenci 30. maja v Portorožu.

BRANJE: HLADNA VOJNA IN BITKA ZA INFORMACIJSKO TEHNOLOGIJO.

BRANJE: HLADNA VOJNA IN BITKA ZA INFORMACIJSKO TEHNOLOGIJO.

Delta, prvi jugoslovanski računalnik, narejen doma, za katerega ni bilo potrebno plačati licence. Ko razmišljamo o digitalnih premikih, digitalnih nastopih na trgu in digitalnih strategijah v svetu znamčenja, se je smiselno in zgledno ozreti nekoliko nazaj. V sam čas, ko so nastajali prvi računalniki na naših tleh. In ne, niso se nujno uvažali. Delo Hladna vojna in bitka za informacijsko tehnologijo je nujno enciklopedično branje za sodobne digitalne premisleke na temelju pretekle zgodovine.

LEGENDA: HARLEY-DAVIDSON.

LEGENDA: HARLEY-DAVIDSON.

Motorno kolo Harley-Davidson, ki vstopa v novo dobo tehnologije, je prefinjen, a preprost stroj, ki vozniku omogoča enostavno, varno in udobno vožnjo. Harleyjeve najnovejše izdaje ponujajo paleto skoraj tridesetih različnih modelov, razdeljenih med pet družin. Harley-Davidson motorno kolo je tako ustvarjen za vsak okus, starost in velikost. A da bi blagovno znamko ohranili na dosegu vsakega sanjača oz. ljubitelja motornih vozil, so celo ustvarili različice sodobnih urbanih motornih koles, ki jih lahko ceni oz. sprejme vsaka generacija. Ti modeli ne predpostavljajo več močnega moškega s tetovažo na roki, temveč slehernika, moškega in/ali žensko, ki sanja(ta) o svobodi v zabavnem in varnem okolju – z motorjem Harley-Davidson.

KREATIVNO & INOVATIVNO: SUPERVERNAKULARNO.

Muzej za arhitekturo in oblikovanje (MAO) je v sodelovanju s Centrom za kreativnost (CzK) konec maja otvoril odlično pregledno razstavo BIO27, ki v osrednje postavlja temo: Supervernakularno. Pod vodstvom kustosinje Jane Withers smo si ogledovali dela oz. rešitve kot posledica ambicioznega in vse številčnejšega gibanja, ki ga pri ustvarjanju domiselnih odgovorov na sodobne okoljske, družbene in politične izzive navdihujejo t. i. vernakularna arhitektura in oblikovalske tradicije z vsega sveta.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja