Superbrands zanimivosti iz raziskave

Aktualno, Prispevki

📅 04.08.2021

Za Superbrands metodologijo je ključna raziskava trga in potrošnikov, ki deluje na osnovi spontanega priklica in na reprezentativnem vzorcu Republike Slovenije. Superbrands Slovenija tu partnersko sodeluje z raziskovalno agencijo Ipsos Slovenija.

Tržne raziskave vselej ponujajo zanimiv interpretativni okvir, po katerih znamke hodijo. Lastnik licence Supebrands Slovenija, Boško Praštalo, in izvajalec raziskave Superbrands Slovenija  (Ipsos Slovenija), si ob tem močno prizadevata, da tudi izmerjene in izpostavljene znamke s strani potrošnikov prinesejo dobro popotnico in odgovore za njihovo bodoče delo, cilje, projekte. Kvalitativni vidik naj tako ostane na strani razmisleka znamk in zanimivo je spremljati razvoj njihovih zgodb, sporočilnosti. Vsaka znamka nosi svojstven koncept in idejo.

Na drugi strani ali, bolje, vzporedno, pa tudi kvantitativni vidik te široke raziskave prinaša kup podatkov, ki odpirajo prostor premislekov o delovanju znamk na slovenskem trgu. V nadaljevanju vam bomo postregli z nekaj zanimivimi podatki. Ekipa Superbrands Slovenija želi, da vam/nam služijo kot navdih, da se za vsako dobro zgodbo najde prostor v očeh in navadah potrošnika.

Superbrands analiza v statistikah:

  • Skupaj podanih odgovorov  s strani potrošnikov: 13. 191
  • Skupaj analiziranih znamk (potrošniki): 1.137
  • Skupaj analiziranih podatkov/ocen/odgovorov (potrošniki + strokovni svet): 24.628
  • Končno število znamk, ki so prešle cenzus in so se uvrstile v Superbrands Slovenija: 200

Ali ste vedeli:

  • Da so zgolj potrošniki tisti, ki lahko izpostavijo znamko, in da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta ne more nominirati znamke.
  • Da v Superbrands ni omejitve, koliko znamk iz določene panoge preide njen cenzus, iskreno lahko na to vplivajo zgolj slovenski potrošniki.
  • Da organizatorji Superbrands Slovenija vsako leto posvetijo več kot dva meseca časa v proces raziskave, da pridejo do 200 najmočnejših znamk v Sloveniji, in zgolj te prejmejo vabilo s strani organizacije Superbrands Slovenija. 
  • Da Superbrands dosega 52 % percepcijo v Sloveniji, od tega jih kar 84 % predstavlja delovno najbolj aktivni delež prebivalstva, torej potrošnike med 26. in 64. letom.
  • Da skupno kar 80 % potrošnikov meni, da oznaka Superbrands Slovenija na določenem izdelku za določeno storitev predstavlja:
    • ✔️ Višjo kakovost;
    • ✔️ Najboljšo blagovno znamko v svojem razredu;
    • ✔️ Zaupanja vredno blagovno znamko;
    • ✔️ Priporočeno s strani zadovoljnih potrošnikov;
    • ✔️ Uveljavljeno blagovno znamko;
    • ✔️ Super znamko.
  • Da bi se 85 % potrošnikov, ki prepozna oznako Superbrands, prej odločilo za nakup izdelkov in storitev z oznako SUPERBRANDS Slovenija.
superbrands

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja