Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Superbrands zanimivosti iz raziskave

superbrands

Za Superbrands metodologijo je ključna raziskava trga in potrošnikov, ki deluje na osnovi spontanega priklica in na reprezentativnem vzorcu Republike Slovenije. Superbrands Slovenija tu partnersko sodeluje z raziskovalno agencijo Ipsos Slovenija.

Tržne raziskave vselej ponujajo zanimiv interpretativni okvir, po katerih znamke hodijo. Lastnik licence Supebrands Slovenija, Boško Praštalo, in izvajalec raziskave Superbrands Slovenija  (Ipsos Slovenija), si ob tem močno prizadevata, da tudi izmerjene in izpostavljene znamke s strani potrošnikov prinesejo dobro popotnico in odgovore za njihovo bodoče delo, cilje, projekte. Kvalitativni vidik naj tako ostane na strani razmisleka znamk in zanimivo je spremljati razvoj njihovih zgodb, sporočilnosti. Vsaka znamka nosi svojstven koncept in idejo.

Na drugi strani ali, bolje, vzporedno, pa tudi kvantitativni vidik te široke raziskave prinaša kup podatkov, ki odpirajo prostor premislekov o delovanju znamk na slovenskem trgu. V nadaljevanju vam bomo postregli z nekaj zanimivimi podatki. Ekipa Superbrands Slovenija želi, da vam/nam služijo kot navdih, da se za vsako dobro zgodbo najde prostor v očeh in navadah potrošnika.

Superbrands analiza v statistikah:

  • Skupaj podanih odgovorov  s strani potrošnikov: 13. 191
  • Skupaj analiziranih znamk (potrošniki): 1.137
  • Skupaj analiziranih podatkov/ocen/odgovorov (potrošniki + strokovni svet): 24.628
  • Končno število znamk, ki so prešle cenzus in so se uvrstile v Superbrands Slovenija: 200

Ali ste vedeli:

  • Da so zgolj potrošniki tisti, ki lahko izpostavijo znamko, in da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta ne more nominirati znamke.
  • Da v Superbrands ni omejitve, koliko znamk iz določene panoge preide njen cenzus, iskreno lahko na to vplivajo zgolj slovenski potrošniki.
  • Da organizatorji Superbrands Slovenija vsako leto posvetijo več kot dva meseca časa v proces raziskave, da pridejo do 200 najmočnejših znamk v Sloveniji, in zgolj te prejmejo vabilo s strani organizacije Superbrands Slovenija. 
  • Da Superbrands dosega 52 % percepcijo v Sloveniji, od tega jih kar 84 % predstavlja delovno najbolj aktivni delež prebivalstva, torej potrošnike med 26. in 64. letom.
  • Da skupno kar 80 % potrošnikov meni, da oznaka Superbrands Slovenija na določenem izdelku za določeno storitev predstavlja:
    • ✔️ Višjo kakovost;
    • ✔️ Najboljšo blagovno znamko v svojem razredu;
    • ✔️ Zaupanja vredno blagovno znamko;
    • ✔️ Priporočeno s strani zadovoljnih potrošnikov;
    • ✔️ Uveljavljeno blagovno znamko;
    • ✔️ Super znamko.
  • Da bi se 85 % potrošnikov, ki prepozna oznako Superbrands, prej odločilo za nakup izdelkov in storitev z oznako SUPERBRANDS Slovenija.
superbrands

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).