Za Superbrands metodologijo je ključna raziskava trga in potrošnikov, ki deluje na osnovi spontanega priklica in na reprezentativnem vzorcu Republike Slovenije. Superbrands Slovenija tu partnersko sodeluje z raziskovalno agencijo Ipsos Slovenija.
Tržne raziskave vselej ponujajo zanimiv interpretativni okvir, po katerih znamke hodijo. Lastnik licence Supebrands Slovenija, Boško Praštalo, in izvajalec raziskave Superbrands Slovenija (Ipsos Slovenija), si ob tem močno prizadevata, da tudi izmerjene in izpostavljene znamke s strani potrošnikov prinesejo dobro popotnico in odgovore za njihovo bodoče delo, cilje, projekte. Kvalitativni vidik naj tako ostane na strani razmisleka znamk in zanimivo je spremljati razvoj njihovih zgodb, sporočilnosti. Vsaka znamka nosi svojstven koncept in idejo.
Na drugi strani ali, bolje, vzporedno, pa tudi kvantitativni vidik te široke raziskave prinaša kup podatkov, ki odpirajo prostor premislekov o delovanju znamk na slovenskem trgu. V nadaljevanju vam bomo postregli z nekaj zanimivimi podatki. Ekipa Superbrands Slovenija želi, da vam/nam služijo kot navdih, da se za vsako dobro zgodbo najde prostor v očeh in navadah potrošnika.
Superbrands analiza v statistikah:
- Skupaj podanih odgovorov s strani potrošnikov: 13. 191
- Skupaj analiziranih znamk (potrošniki): 1.137
- Skupaj analiziranih podatkov/ocen/odgovorov (potrošniki + strokovni svet): 24.628
- Končno število znamk, ki so prešle cenzus in so se uvrstile v Superbrands Slovenija: 200
Ali ste vedeli:
- Da so zgolj potrošniki tisti, ki lahko izpostavijo znamko, in da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta ne more nominirati znamke.
- Da v Superbrands ni omejitve, koliko znamk iz določene panoge preide njen cenzus, iskreno lahko na to vplivajo zgolj slovenski potrošniki.
- Da organizatorji Superbrands Slovenija vsako leto posvetijo več kot dva meseca časa v proces raziskave, da pridejo do 200 najmočnejših znamk v Sloveniji, in zgolj te prejmejo vabilo s strani organizacije Superbrands Slovenija.
- Da Superbrands dosega 52 % percepcijo v Sloveniji, od tega jih kar 84 % predstavlja delovno najbolj aktivni delež prebivalstva, torej potrošnike med 26. in 64. letom.
- Da skupno kar 80 % potrošnikov meni, da oznaka Superbrands Slovenija na določenem izdelku za določeno storitev predstavlja:
- ✔️ Višjo kakovost;
- ✔️ Najboljšo blagovno znamko v svojem razredu;
- ✔️ Zaupanja vredno blagovno znamko;
- ✔️ Priporočeno s strani zadovoljnih potrošnikov;
- ✔️ Uveljavljeno blagovno znamko;
- ✔️ Super znamko.
- Da bi se 85 % potrošnikov, ki prepozna oznako Superbrands, prej odločilo za nakup izdelkov in storitev z oznako SUPERBRANDS Slovenija.
0 komentarjev