Superbrands zanimivosti iz raziskave

Aktualno, Prispevki

📅 04.08.2021

Za Superbrands metodologijo je ključna raziskava trga in potrošnikov, ki deluje na osnovi spontanega priklica in na reprezentativnem vzorcu Republike Slovenije. Superbrands Slovenija tu partnersko sodeluje z raziskovalno agencijo Ipsos Slovenija.

Tržne raziskave vselej ponujajo zanimiv interpretativni okvir, po katerih znamke hodijo. Lastnik licence Supebrands Slovenija, Boško Praštalo, in izvajalec raziskave Superbrands Slovenija  (Ipsos Slovenija), si ob tem močno prizadevata, da tudi izmerjene in izpostavljene znamke s strani potrošnikov prinesejo dobro popotnico in odgovore za njihovo bodoče delo, cilje, projekte. Kvalitativni vidik naj tako ostane na strani razmisleka znamk in zanimivo je spremljati razvoj njihovih zgodb, sporočilnosti. Vsaka znamka nosi svojstven koncept in idejo.

Na drugi strani ali, bolje, vzporedno, pa tudi kvantitativni vidik te široke raziskave prinaša kup podatkov, ki odpirajo prostor premislekov o delovanju znamk na slovenskem trgu. V nadaljevanju vam bomo postregli z nekaj zanimivimi podatki. Ekipa Superbrands Slovenija želi, da vam/nam služijo kot navdih, da se za vsako dobro zgodbo najde prostor v očeh in navadah potrošnika.

Superbrands analiza v statistikah:

  • Skupaj podanih odgovorov  s strani potrošnikov: 13. 191
  • Skupaj analiziranih znamk (potrošniki): 1.137
  • Skupaj analiziranih podatkov/ocen/odgovorov (potrošniki + strokovni svet): 24.628
  • Končno število znamk, ki so prešle cenzus in so se uvrstile v Superbrands Slovenija: 200

Ali ste vedeli:

  • Da so zgolj potrošniki tisti, ki lahko izpostavijo znamko, in da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta ne more nominirati znamke.
  • Da v Superbrands ni omejitve, koliko znamk iz določene panoge preide njen cenzus, iskreno lahko na to vplivajo zgolj slovenski potrošniki.
  • Da organizatorji Superbrands Slovenija vsako leto posvetijo več kot dva meseca časa v proces raziskave, da pridejo do 200 najmočnejših znamk v Sloveniji, in zgolj te prejmejo vabilo s strani organizacije Superbrands Slovenija. 
  • Da Superbrands dosega 52 % percepcijo v Sloveniji, od tega jih kar 84 % predstavlja delovno najbolj aktivni delež prebivalstva, torej potrošnike med 26. in 64. letom.
  • Da skupno kar 80 % potrošnikov meni, da oznaka Superbrands Slovenija na določenem izdelku za določeno storitev predstavlja:
    • ✔️ Višjo kakovost;
    • ✔️ Najboljšo blagovno znamko v svojem razredu;
    • ✔️ Zaupanja vredno blagovno znamko;
    • ✔️ Priporočeno s strani zadovoljnih potrošnikov;
    • ✔️ Uveljavljeno blagovno znamko;
    • ✔️ Super znamko.
  • Da bi se 85 % potrošnikov, ki prepozna oznako Superbrands, prej odločilo za nakup izdelkov in storitev z oznako SUPERBRANDS Slovenija.
superbrands

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.