PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Superbrands zanimivosti iz raziskave

superbrands

Za Superbrands metodologijo je ključna raziskava trga in potrošnikov, ki deluje na osnovi spontanega priklica in na reprezentativnem vzorcu Republike Slovenije. Superbrands Slovenija tu partnersko sodeluje z raziskovalno agencijo Ipsos Slovenija.

Tržne raziskave vselej ponujajo zanimiv interpretativni okvir, po katerih znamke hodijo. Lastnik licence Supebrands Slovenija, Boško Praštalo, in izvajalec raziskave Superbrands Slovenija  (Ipsos Slovenija), si ob tem močno prizadevata, da tudi izmerjene in izpostavljene znamke s strani potrošnikov prinesejo dobro popotnico in odgovore za njihovo bodoče delo, cilje, projekte. Kvalitativni vidik naj tako ostane na strani razmisleka znamk in zanimivo je spremljati razvoj njihovih zgodb, sporočilnosti. Vsaka znamka nosi svojstven koncept in idejo.

Na drugi strani ali, bolje, vzporedno, pa tudi kvantitativni vidik te široke raziskave prinaša kup podatkov, ki odpirajo prostor premislekov o delovanju znamk na slovenskem trgu. V nadaljevanju vam bomo postregli z nekaj zanimivimi podatki. Ekipa Superbrands Slovenija želi, da vam/nam služijo kot navdih, da se za vsako dobro zgodbo najde prostor v očeh in navadah potrošnika.

Superbrands analiza v statistikah:

  • Skupaj podanih odgovorov  s strani potrošnikov: 13. 191
  • Skupaj analiziranih znamk (potrošniki): 1.137
  • Skupaj analiziranih podatkov/ocen/odgovorov (potrošniki + strokovni svet): 24.628
  • Končno število znamk, ki so prešle cenzus in so se uvrstile v Superbrands Slovenija: 200

Ali ste vedeli:

  • Da so zgolj potrošniki tisti, ki lahko izpostavijo znamko, in da nihče iz ekipe Superbrands Slovenija ali iz strokovnega sveta ne more nominirati znamke.
  • Da v Superbrands ni omejitve, koliko znamk iz določene panoge preide njen cenzus, iskreno lahko na to vplivajo zgolj slovenski potrošniki.
  • Da organizatorji Superbrands Slovenija vsako leto posvetijo več kot dva meseca časa v proces raziskave, da pridejo do 200 najmočnejših znamk v Sloveniji, in zgolj te prejmejo vabilo s strani organizacije Superbrands Slovenija. 
  • Da Superbrands dosega 52 % percepcijo v Sloveniji, od tega jih kar 84 % predstavlja delovno najbolj aktivni delež prebivalstva, torej potrošnike med 26. in 64. letom.
  • Da skupno kar 80 % potrošnikov meni, da oznaka Superbrands Slovenija na določenem izdelku za določeno storitev predstavlja:
    • ✔️ Višjo kakovost;
    • ✔️ Najboljšo blagovno znamko v svojem razredu;
    • ✔️ Zaupanja vredno blagovno znamko;
    • ✔️ Priporočeno s strani zadovoljnih potrošnikov;
    • ✔️ Uveljavljeno blagovno znamko;
    • ✔️ Super znamko.
  • Da bi se 85 % potrošnikov, ki prepozna oznako Superbrands, prej odločilo za nakup izdelkov in storitev z oznako SUPERBRANDS Slovenija.
superbrands

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.