Kdo so člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2022, ki ocenjujejo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos? Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik licence Superbrands Slovenija, je tudi tokrat odlično povezal strokovnjake iz sveta marketinga, trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev. Njihova naloga je obsežna in fokusirana obenem, tj. da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih blagovnih znamk, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.
REFLEKSIJE: »UŽITKI V IGRI KULTURNIH RAZLIK«
Gre za znanstveno ugotovitev, da imamo ljudje dve simultani potrebi: želimo biti del neke celote, a hkrati biti ločeni od nje, pri čemer je ključno, da nas drugi člani te iste celote dojemajo kot »svoje« in hkrati kot nek drug »kozmos zase«. Kot je že pred mojim rojstvom zapisal Wilson, »želimo si biti podobni svojim prijateljem, ne pa biti njihovi kloni«.
0 komentarjev