SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

Aktualno, Prispevki

📅 15.07.2021

Izbor Superbrands Slovenije 2021 – prva šestnajsterica

Pozdravljamo prvo šestnajsterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Leone, Lidl, Medex, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.

Zadnja Ipsosova raziskava slovenskega trga na osnovi spontanega priklica je postregla s 13.191 odgovori slovenskih potrošnikov. Med 1.137 navedenimi različnimi blagovnimi znamkami se jih je najboljših 500 uvrstilo v drugo fazo, tj. ocenjevanje strokovne žirije. Le 200 jih je v nadaljevanju prešlo cenzus po metodologiji Superbrands Slovenija in s tem tudi povabilo v družino Superbrands Slovenija.

V nadaljevanju pozdravljamo prvo šestnajsterico, ki se je v letošnjem letu pridružila družini Superbrands Slovenija. Vsaka si upravičeno zasluži sloves in mesto “superbrands”, glede na njihovo pozicijo na slovenskem trgu:

  1. Barcaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najprej pomisli vsak Slovenec.
  2. Big Bang, ker ostaja na enem mestu slovenski kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.
  3. Elan, ker z inovativnostjo kot glavnim vodilom stremi k nenehnim izboljšavam z namenom zagotavljanja izjemnih uporabniških izkušenj.
  4. Generali, ker v zvestem navdihu barve ljubezni (tj. rdeča) neguje temeljno poslanstvo: slehernik pomeni vse.
  5. Leone, ker skrbi, da znamka postane sinonim za najbolj inovativen sladoled.
  6. Lidl, ker ohranja simpatični nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.
  7. Medex, ker impresivno ostaja eden vodilnih evropskih proizvajalcev odličnih prehranskih dopolnil na osnovi čebeljih pridelkov.
  8. Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato in vrhunsko dodelano M sosesko.
  9. Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.
  10. Nova Kbm, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.
  11. Omv, ker z “energijo za boljši vsak dan” vztrajno gradi na inovativnih paketih, s katerimi zadovoljuje potrebe predvsem mobilnih kupcev.
  12. Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.
  13. Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, obenem pa ponuja širok nabor vonjev, ki čutila preprosto pritegnejo.
  14. Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.
  15. Woop, ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
  16. Zavarovalnica Triglav, ker z nasveti, posnetki in pogovori “Vse bo v redu” podira mite, da zavarovalnice še zdaleč niso zapletene in dolgočasne.

Bravo šestnajsterica za kraljevanje v navadah navdušenih slovenskih potrošnikov.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja