SODOBNA ZNAMKA JE ZELENA ZNAMKA

Tema

Ko vrednote znamke postanejo njen odločevalec o preživetju
📅 09.03.2021

V pregledu trendov za leto 2021 agencije Ogilvy zaznamo podatek o raziskavi, ki pravi, da kar 80 % potrošnikov spreminja svoje nakupne navade glede na vpliv znamke, ki ga ima na svet. Trend odgovornega in trajnostnega gibanja lahko opazujemo že nekaj časa, a se z njim kot upravljalci znamk premnogokrat še vedno le sramežljivo spogledujemo, namesto da se lotimo spremembe.

Trajnostno poslovanje ne sloni zgolj na skrbi za planet in ljudi, pač pa v enačbo ravnovesja vključuje tudi profit podjetja in svetovno gospodarstvo. Z implementacijo aspekta trajnosti v jedro organizacije (in posledično znamke) je mogoče povečati tako zvestobo strank kot samo dobičkonosnost.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Podobne vsebine

Video strategija za B2B podjetja

Video strategija za B2B podjetja

Reciklaže istih vsebin lahko pomagajo daljše časovno obdobje. Poznam primere, ko naročnik uporablja video vsebine stare 10 let in funkcionira.

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

OSEBNOST ZNAMK, DRUGIČ

Kaj je tisto, kar kreira polje trdne osebnosti znamke v vedno dinamičnem okolju delovanja trga in poslovnega sveta?

TEAL PODJETJA

TEAL PODJETJA

V Teal podjetjih se top down management zamenja s samoorganiziranimi teami, kjer imajo kompetence prednost pred statusom.

ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

ZNAMKA BREZ OSEBNOSTI JE KOT ZGODBA BREZ JUNAKA

Znamke imamo radi, kot bi bile ljudje, in si jih izbiramo na enak način, kot si izbiramo prijatelje. Osebnost znamke s potrošnikom komunicira učinkoviteje kot logotip … v veliki skrinji poiščem tisti sladoled, ki nagovarja mojo verzijo čokoladne sreče.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja