📅 26.08.2021

SKB banka se je uvrstila v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje jo bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Skupina SKB na slovenskem bančnem trgu nastopa z SKB banko in SKB Leasing Group, ki vključuje SKB Leasing in SKB Leasing Select. SKB banka je na slovenskem bančnem trgu zastopana z mrežo 48 poslovalnic in 82 bankomatov ter zagotavlja celovito in raznoliko paleto kakovostnih bančnih produktov in storitev.

Za SKB banko je bilo zadnje obdobje tako kot tudi za celotno gospodarstvo zelo dinamično, polno izzivov in sprememb ter predvsem prilagajanja specifičnim nepričakovanim situacijam. A v SKB banki so vsako situacijo skušali prepoznati kot novo priložnost. Stranke v SKB banki prepoznavajo zanesljivost, zaupanje in stabilnost, kar v časih, ki so za nami, še posebej pomembno, saj si vsaka stranka želi finančnega partnerja, kot je SKB, ki je na voljo 24 ur na dan, na daljavo ali pa v poslovalnicah s svojimi profesionalnimi in izredno izkušenimi zaposlenimi.

SKB je v zadnjem letu močno prilagajala ponudbo in se trudila, da strankam nudi vse, kar potrebujejo – tistim, ki so se znašle v morebitnih stiskah, je omogočila odlog plačila kredita, tistim, ki so si v teh časih želeli nekaj prihraniti, pa spodbudila v investicijo v izjemno uspešne naložbene in varčevalne produkte. Med njimi so tudi Amundi skladi.

SKB banka se zavzema, da svojim strankam zagotavlja kakovostne bančne produkte in storitve ter da je stankam vedno na voljo. Z digitalizacijo in s številnimi posodobitvami digitalnih bančnih kanalov, med njimi SKB NET spletne ter MOJ@SKB mobilne banke, stremi k omogočanju opravljanja čim več bančnih storitev na daljavo (tudi tedaj, ko je poslovalnica zaprta), kar postaja vedno večja konkurenčna prednost. SKB banka že od nekdaj zavzema vodilno pozicijo na področju kreditiranja. Svojim strankam v zadnjem letu tudi v sklopu posebnih akcijskih ponudb poleg atraktivnih pogojev za najem kredita ponuja celostno obravnavo in svetovanje pri najemu predvsem stanovanjskega kredita. SKB banka je tudi banka za raznolike podjetnike tako s širokim naborom storitev za dnevno bančništvo kot tudi s financiranjem podjetniških idej in projektov za razvoj slovenskega podjetništva in gospodarstva s trudom. Svojim strankam želi tudi v prihodnje nuditi moderne in fleksibilne digitalne kanale za vse segmente. Za dosego tega ambicioznega cilja se je povezala s svetovno poznanim in uveljavljenim partnerjem Backbase, ki se ukvarja z inovativnim razvojem digitalnih platform. 

Bravo Skb za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

skb

Ostali prispevki

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja