📅 26.08.2021

SKB banka se je uvrstila v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje jo bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Skupina SKB na slovenskem bančnem trgu nastopa z SKB banko in SKB Leasing Group, ki vključuje SKB Leasing in SKB Leasing Select. SKB banka je na slovenskem bančnem trgu zastopana z mrežo 48 poslovalnic in 82 bankomatov ter zagotavlja celovito in raznoliko paleto kakovostnih bančnih produktov in storitev.

Za SKB banko je bilo zadnje obdobje tako kot tudi za celotno gospodarstvo zelo dinamično, polno izzivov in sprememb ter predvsem prilagajanja specifičnim nepričakovanim situacijam. A v SKB banki so vsako situacijo skušali prepoznati kot novo priložnost. Stranke v SKB banki prepoznavajo zanesljivost, zaupanje in stabilnost, kar v časih, ki so za nami, še posebej pomembno, saj si vsaka stranka želi finančnega partnerja, kot je SKB, ki je na voljo 24 ur na dan, na daljavo ali pa v poslovalnicah s svojimi profesionalnimi in izredno izkušenimi zaposlenimi.

SKB je v zadnjem letu močno prilagajala ponudbo in se trudila, da strankam nudi vse, kar potrebujejo – tistim, ki so se znašle v morebitnih stiskah, je omogočila odlog plačila kredita, tistim, ki so si v teh časih želeli nekaj prihraniti, pa spodbudila v investicijo v izjemno uspešne naložbene in varčevalne produkte. Med njimi so tudi Amundi skladi.

SKB banka se zavzema, da svojim strankam zagotavlja kakovostne bančne produkte in storitve ter da je stankam vedno na voljo. Z digitalizacijo in s številnimi posodobitvami digitalnih bančnih kanalov, med njimi SKB NET spletne ter MOJ@SKB mobilne banke, stremi k omogočanju opravljanja čim več bančnih storitev na daljavo (tudi tedaj, ko je poslovalnica zaprta), kar postaja vedno večja konkurenčna prednost. SKB banka že od nekdaj zavzema vodilno pozicijo na področju kreditiranja. Svojim strankam v zadnjem letu tudi v sklopu posebnih akcijskih ponudb poleg atraktivnih pogojev za najem kredita ponuja celostno obravnavo in svetovanje pri najemu predvsem stanovanjskega kredita. SKB banka je tudi banka za raznolike podjetnike tako s širokim naborom storitev za dnevno bančništvo kot tudi s financiranjem podjetniških idej in projektov za razvoj slovenskega podjetništva in gospodarstva s trudom. Svojim strankam želi tudi v prihodnje nuditi moderne in fleksibilne digitalne kanale za vse segmente. Za dosego tega ambicioznega cilja se je povezala s svetovno poznanim in uveljavljenim partnerjem Backbase, ki se ukvarja z inovativnim razvojem digitalnih platform. 

Bravo Skb za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

skb

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja