📅 25.08.2021

Silan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Silan je zaživel kot eden izmed prvih mehčalcev na nemškem trgu konec 60. let prejšnjega stoletja. “Boj proti suhi togosti” je bil moto, s katerim je uspešna blagovna znamka Silan prvič vodila televizijske spote in reklame.

Danes je Silan eden vodilnih mehčalcev na svetovnem trgu. Sredi 70. let prejšnjega stoletja so Silanovi potrošniki kmalu ugotovili, da Silan perilo ne le zmehča, ampak ga tudi napravi dišečega s svojimi dodelanimi in svežimi vonji. Ker vse več ljudi trpi zaradi zelo občutljive kože, se je Silan prilagodil tem zahtevam potrošnikov tako, da je ustvaril Silan Sensitive s svojo zelo mehko in blago teksturo.  Leta 2005 je Silan predstavil linijo Aromatherapy, ki z izbranimi eteričnimi olji nudi edinstveno izkušnjo vohalnim čutom. Danes tako glavna linija Silanovih izdelkov vključuje Classic, Sensitive, Aromatherapy, Fresh Control, Supreme, Perfurme Pearls in Naturals. Slednjega je lansiral leta 2020 in velja za prvi veganski mehčalec iz 99 % naravnih sestavin, ki zagotavljajo prijeten vonj in občutek svežine. Steklenička je okolju prijazna, izdelana iz 100 % reciklirane plastike (odstranite ovoj in reciklirajte steklenico). Posebej oblikovana formula ne vsebuje silikonov, barv ali mikroplastike

Tako tudi Silan razmišlja, kako delovati v sozvočju z okoljem odgovorno in skrbno. Ponuja majhne in srednje embalaže, ki jih je mogoče v celoti reciklirati; večje embalaže je možno reciklirati do 50 %. Naložbe v kakovost, inovacije in trajnost so temeljni dejavniki Silanovega poslovanja. Pred dvema letoma je Silanovo podjetje Henkel začelo uporabljati 25 % Social Plastic® za pakiranje izdelkov Silan Fresh Control in Naturals, s čimer pomembno prispeva h krožnemu gospodarstvu v smislu plastike in družbenega napredka.

Bravo Silan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Silan

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja