📅 25.08.2021

Silan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Silan je zaživel kot eden izmed prvih mehčalcev na nemškem trgu konec 60. let prejšnjega stoletja. “Boj proti suhi togosti” je bil moto, s katerim je uspešna blagovna znamka Silan prvič vodila televizijske spote in reklame.

Danes je Silan eden vodilnih mehčalcev na svetovnem trgu. Sredi 70. let prejšnjega stoletja so Silanovi potrošniki kmalu ugotovili, da Silan perilo ne le zmehča, ampak ga tudi napravi dišečega s svojimi dodelanimi in svežimi vonji. Ker vse več ljudi trpi zaradi zelo občutljive kože, se je Silan prilagodil tem zahtevam potrošnikov tako, da je ustvaril Silan Sensitive s svojo zelo mehko in blago teksturo.  Leta 2005 je Silan predstavil linijo Aromatherapy, ki z izbranimi eteričnimi olji nudi edinstveno izkušnjo vohalnim čutom. Danes tako glavna linija Silanovih izdelkov vključuje Classic, Sensitive, Aromatherapy, Fresh Control, Supreme, Perfurme Pearls in Naturals. Slednjega je lansiral leta 2020 in velja za prvi veganski mehčalec iz 99 % naravnih sestavin, ki zagotavljajo prijeten vonj in občutek svežine. Steklenička je okolju prijazna, izdelana iz 100 % reciklirane plastike (odstranite ovoj in reciklirajte steklenico). Posebej oblikovana formula ne vsebuje silikonov, barv ali mikroplastike

Tako tudi Silan razmišlja, kako delovati v sozvočju z okoljem odgovorno in skrbno. Ponuja majhne in srednje embalaže, ki jih je mogoče v celoti reciklirati; večje embalaže je možno reciklirati do 50 %. Naložbe v kakovost, inovacije in trajnost so temeljni dejavniki Silanovega poslovanja. Pred dvema letoma je Silanovo podjetje Henkel začelo uporabljati 25 % Social Plastic® za pakiranje izdelkov Silan Fresh Control in Naturals, s čimer pomembno prispeva h krožnemu gospodarstvu v smislu plastike in družbenega napredka.

Bravo Silan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Silan

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.