Aktualno: dogodek Super znamka Klub (podrobnosti)

PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Silan je Superbrand

Silan

Silan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Silan je zaživel kot eden izmed prvih mehčalcev na nemškem trgu konec 60. let prejšnjega stoletja. “Boj proti suhi togosti” je bil moto, s katerim je uspešna blagovna znamka Silan prvič vodila televizijske spote in reklame.

Danes je Silan eden vodilnih mehčalcev na svetovnem trgu. Sredi 70. let prejšnjega stoletja so Silanovi potrošniki kmalu ugotovili, da Silan perilo ne le zmehča, ampak ga tudi napravi dišečega s svojimi dodelanimi in svežimi vonji. Ker vse več ljudi trpi zaradi zelo občutljive kože, se je Silan prilagodil tem zahtevam potrošnikov tako, da je ustvaril Silan Sensitive s svojo zelo mehko in blago teksturo.  Leta 2005 je Silan predstavil linijo Aromatherapy, ki z izbranimi eteričnimi olji nudi edinstveno izkušnjo vohalnim čutom. Danes tako glavna linija Silanovih izdelkov vključuje Classic, Sensitive, Aromatherapy, Fresh Control, Supreme, Perfurme Pearls in Naturals. Slednjega je lansiral leta 2020 in velja za prvi veganski mehčalec iz 99 % naravnih sestavin, ki zagotavljajo prijeten vonj in občutek svežine. Steklenička je okolju prijazna, izdelana iz 100 % reciklirane plastike (odstranite ovoj in reciklirajte steklenico). Posebej oblikovana formula ne vsebuje silikonov, barv ali mikroplastike

Tako tudi Silan razmišlja, kako delovati v sozvočju z okoljem odgovorno in skrbno. Ponuja majhne in srednje embalaže, ki jih je mogoče v celoti reciklirati; večje embalaže je možno reciklirati do 50 %. Naložbe v kakovost, inovacije in trajnost so temeljni dejavniki Silanovega poslovanja. Pred dvema letoma je Silanovo podjetje Henkel začelo uporabljati 25 % Social Plastic® za pakiranje izdelkov Silan Fresh Control in Naturals, s čimer pomembno prispeva h krožnemu gospodarstvu v smislu plastike in družbenega napredka.

Bravo Silan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Silan

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Promo

SUPER ZNAMKA KLUB

V začetku leta je zaživel Super Znamka Klub, prvi strokovni klub za izobraževanje in rast zaposlenih v znamčenju. Povezuje najboljše strokovnjake, pripravlja vrhunske dogodke in podjetja vodi do prepoznavne in močne znamke. Super znamka klub je… več kot le platforma. Več kot le klub. Je srce znamčenja! Gibanje za rast

Preberi »
Superbrands Slovenija

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2025

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Profil znanega potrošnika

Mitja Šinkovec

Samo za naročnike Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka. Že imate račun? Prijavite se. Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Preberi »
Promo

Ko komunikacija postane kompas

Zakaj je strateški razmislek o komuniciranju danes pomembnejši kot kadarkoli prej Komunikacija se dogaja vedno – tudi, ko imamo občutek, da smo tiho. V dobi neprestanega toka informacij in hrupa, ki nas obdaja z vseh strani, postaja jasno, da je učinkovita komunikacija veliko več kot samo usklajeno pisanje objav ali

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.
Pregled piškotkov

Spletna stran uporablja piškotke. Nizkokalorične (sejne oz. nujne) smo že naložili, zelo veseli pa bomo, če nam dovolite naložiti tudi analitične in oglaševalske piškotke. Le tako lahko postajamo boljši.

Izbiro nalaganja piškotkov si lahko nastavite v posameznih poglavjih (levo).