Silan se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.
Silan je zaživel kot eden izmed prvih mehčalcev na nemškem trgu konec 60. let prejšnjega stoletja. “Boj proti suhi togosti” je bil moto, s katerim je uspešna blagovna znamka Silan prvič vodila televizijske spote in reklame.
Danes je Silan eden vodilnih mehčalcev na svetovnem trgu. Sredi 70. let prejšnjega stoletja so Silanovi potrošniki kmalu ugotovili, da Silan perilo ne le zmehča, ampak ga tudi napravi dišečega s svojimi dodelanimi in svežimi vonji. Ker vse več ljudi trpi zaradi zelo občutljive kože, se je Silan prilagodil tem zahtevam potrošnikov tako, da je ustvaril Silan Sensitive s svojo zelo mehko in blago teksturo. Leta 2005 je Silan predstavil linijo Aromatherapy, ki z izbranimi eteričnimi olji nudi edinstveno izkušnjo vohalnim čutom. Danes tako glavna linija Silanovih izdelkov vključuje Classic, Sensitive, Aromatherapy, Fresh Control, Supreme, Perfurme Pearls in Naturals. Slednjega je lansiral leta 2020 in velja za prvi veganski mehčalec iz 99 % naravnih sestavin, ki zagotavljajo prijeten vonj in občutek svežine. Steklenička je okolju prijazna, izdelana iz 100 % reciklirane plastike (odstranite ovoj in reciklirajte steklenico). Posebej oblikovana formula ne vsebuje silikonov, barv ali mikroplastike
Tako tudi Silan razmišlja, kako delovati v sozvočju z okoljem odgovorno in skrbno. Ponuja majhne in srednje embalaže, ki jih je mogoče v celoti reciklirati; večje embalaže je možno reciklirati do 50 %. Naložbe v kakovost, inovacije in trajnost so temeljni dejavniki Silanovega poslovanja. Pred dvema letoma je Silanovo podjetje Henkel začelo uporabljati 25 % Social Plastic® za pakiranje izdelkov Silan Fresh Control in Naturals, s čimer pomembno prispeva h krožnemu gospodarstvu v smislu plastike in družbenega napredka.
Bravo Silan za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.
0 komentarjev