📅 19.07.2021

Ko opazujemo vse bolj drzni in pogumni razvoj IT-ja na področju zdravstva in farmacije, smo včasih lahko presenečeni, koliko potencialnega prostora se tu še lahko odpira, s koliko digitalnimi orodji se lahko smiselno nadgradijo ustaljene offline prakse. Premišljene aplikacije, sistemi, spletne trgovine dokazujejo, kako lahko tudi v branži zdravstva in farmacije delujejo digitalno tvorno in pametno. Misija boljšega, zdravega in pametnega življenja postaja navdih za mnoga podjetja, da se tudi v tej branži podajo na pot digitalnega (re)formiranja k boljši uporabniški izkušnji s končnim izdelkom/storitvijo. K razmislekom tokratnega digitalnega navdiha v nadaljevanju razgrinjamo primer, kako so se z nedavno prenovo spletne trgovine tega podviga lotili v podjetju Hartmann.

»Naprej k zdravju, naprej k digitalizaciji« je temeljno vodilo, ki so si ga v minulem COVID letu zastavili ustvarjalci pri snovanju prenovljene spletne trgovine podjetja HARTMANN.

Dodana vrednost spletne trgovine so tudi informativno-izobraževalne vsebine, ki ponujajo nasvete, urejene v pet ključnih kategorij (inkontinenca, oskrba ran, zaščitna oprema, razkuževanje in diagnostika). Uporabniki se tako lahko seznanijo z vajami za krepitev medeničnega dna, kako pravilno oskrbeti rane ter kako pravilno negovati kožo ob inkontinenci. V rubriki Vprašajte zdravnika lahko uporabniki zapišejo svoja vprašanja s področja zdravja oziroma o izdelkih HARTMANN. Na podlagi najpogostejših vprašanj strokovnjaki pripravijo članek, kar je za uporabnike prava dodana vrednost.

Razmere na trgu v lanskem letu so marsikatero podjetje spodbudile k zavedanju pomena učinkovitega spletnega nastopa in k pospešeni digitalizaciji. Podjetju Paul HARTMANN so pri tem pomembnem koraku pomagali v agenciji Vodik. Ključne vrednote podjetja z več kot 200-letno tradicijo so inovacija, usmerjenost h končnemu uporabniku in razvoj, kar je agenciji z veliko mero kreativnosti in strokovnosti uspelo združiti v novi spletni trgovini, ki je korak pred konkurenco.

Spletno mesto, izdelano za slovenski in hrvaški trg, zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo, enostavno in hitro navigacijo – tako za uporabnike mobilnih naprav kot tudi uporabnike osebnih računalnikov. Izstopajoč element na spletni strani je interaktivni prikaz kategorij na sliki človeškega telesa, na katerem lahko s klikanjem po delih telesa izbiramo med ključnimi kategorijami izdelkov s področja inkontinence, razkuževanja, oskrbe ran, diagnostike in zaščitne opreme.

»Ko opazujemo vse bolj drzni in pogumni razvoj IT-ja na področju zdravstva in farmacije, smo včasih lahko presenečeni, koliko potencialnega prostora se tu še lahko odpira.«

Za krepitev prepoznavnosti in ugleda blagovne znamke so v agenciji Vodik pripravili tudi komunikacijsko strategijo za družbeno omrežje Facebook. Ključni cilj je, da uporabnikom z nasveti in izobraževalnimi vsebinami pomagajo lajšati težave, s katerimi se soočajo; obenem stremijo k temu, da bi na področju inkontinence porušili tabuje. S tem ustvarjajo skupnost, v kateri se uporabniki počutijo varne; obenem pa se krepi zaupanje med uporabnikom in blagovno znamko HARTMANN.

»Izstopajoč element na spletni strani je interaktivni prikaz kategorij na sliki človeškega telesa, na katerem lahko s klikanjem po delih telesa izbiramo med ključnimi kategorijami izdelkov.«

Pomemben del krepitve prepoznavnosti blagovne znamke Hartmann so bili tudi priprava oglaševalske strategije za oglaševanje na platformah Google Ads in Facebook Ads, izdelava serije oglasov za različne kategorije asortimenta ter medijski zakup v tiskanih in digitalnih medijih v Sloveniji ter spletnih medijih na Hrvaškem.

Ostali prispevki

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

SUPERBRANDS SLOVENIJA, DRUGIČ

Pozdravljamo prvo šestnajsterico superbrandov: Barcaffe, Big Bang, Elan, Generali, Leone, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Omv, Perwoll, Silan, Skb Banka, Woop, Zavarovalnica Triglav.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Odkar je lastništvo licence v Sloveniji prevzel Boško Praštalo, direktor Superbrands Slovenija, se je odprla nova, sveža energija, ki utrjuje zaupanje na področju znamčenja.

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

OSEBNOST ZNAMK, PRVIČ

Ljudje se med seboj najbolj povezujemo drug z drugimi. Podobno je z znamkami; s potrošnikom, uporabnikom vzpostavljajo neko čustveno vez.

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

LOJALNOST ZNAMKI ALI LOJALNOST CENI

Razumevanje te temeljne distinkcije je tudi ključno pri iskanju odgovora na vprašanje, kakšne potrošnike si na koncu tudi sami želimo ter kako jih obravnavati. Nič ni narobe ne z enim ne z drugim odgovorom, pomembno pa je …

SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

Lojalni Applovi verniki jih že na polno kupujejo in se tako postavljajo ob bok tistim, ki jih na prvo žogo še niso prepričale. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja