📅 19.07.2021

Ko opazujemo vse bolj drzni in pogumni razvoj IT-ja na področju zdravstva in farmacije, smo včasih lahko presenečeni, koliko potencialnega prostora se tu še lahko odpira, s koliko digitalnimi orodji se lahko smiselno nadgradijo ustaljene offline prakse. Premišljene aplikacije, sistemi, spletne trgovine dokazujejo, kako lahko tudi v branži zdravstva in farmacije delujejo digitalno tvorno in pametno. Misija boljšega, zdravega in pametnega življenja postaja navdih za mnoga podjetja, da se tudi v tej branži podajo na pot digitalnega (re)formiranja k boljši uporabniški izkušnji s končnim izdelkom/storitvijo. K razmislekom tokratnega digitalnega navdiha v nadaljevanju razgrinjamo primer, kako so se z nedavno prenovo spletne trgovine tega podviga lotili v podjetju Hartmann.

»Naprej k zdravju, naprej k digitalizaciji« je temeljno vodilo, ki so si ga v minulem COVID letu zastavili ustvarjalci pri snovanju prenovljene spletne trgovine podjetja HARTMANN.

Dodana vrednost spletne trgovine so tudi informativno-izobraževalne vsebine, ki ponujajo nasvete, urejene v pet ključnih kategorij (inkontinenca, oskrba ran, zaščitna oprema, razkuževanje in diagnostika). Uporabniki se tako lahko seznanijo z vajami za krepitev medeničnega dna, kako pravilno oskrbeti rane ter kako pravilno negovati kožo ob inkontinenci. V rubriki Vprašajte zdravnika lahko uporabniki zapišejo svoja vprašanja s področja zdravja oziroma o izdelkih HARTMANN. Na podlagi najpogostejših vprašanj strokovnjaki pripravijo članek, kar je za uporabnike prava dodana vrednost.

Razmere na trgu v lanskem letu so marsikatero podjetje spodbudile k zavedanju pomena učinkovitega spletnega nastopa in k pospešeni digitalizaciji. Podjetju Paul HARTMANN so pri tem pomembnem koraku pomagali v agenciji Vodik. Ključne vrednote podjetja z več kot 200-letno tradicijo so inovacija, usmerjenost h končnemu uporabniku in razvoj, kar je agenciji z veliko mero kreativnosti in strokovnosti uspelo združiti v novi spletni trgovini, ki je korak pred konkurenco.

Spletno mesto, izdelano za slovenski in hrvaški trg, zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo, enostavno in hitro navigacijo – tako za uporabnike mobilnih naprav kot tudi uporabnike osebnih računalnikov. Izstopajoč element na spletni strani je interaktivni prikaz kategorij na sliki človeškega telesa, na katerem lahko s klikanjem po delih telesa izbiramo med ključnimi kategorijami izdelkov s področja inkontinence, razkuževanja, oskrbe ran, diagnostike in zaščitne opreme.

»Ko opazujemo vse bolj drzni in pogumni razvoj IT-ja na področju zdravstva in farmacije, smo včasih lahko presenečeni, koliko potencialnega prostora se tu še lahko odpira.«

Za krepitev prepoznavnosti in ugleda blagovne znamke so v agenciji Vodik pripravili tudi komunikacijsko strategijo za družbeno omrežje Facebook. Ključni cilj je, da uporabnikom z nasveti in izobraževalnimi vsebinami pomagajo lajšati težave, s katerimi se soočajo; obenem stremijo k temu, da bi na področju inkontinence porušili tabuje. S tem ustvarjajo skupnost, v kateri se uporabniki počutijo varne; obenem pa se krepi zaupanje med uporabnikom in blagovno znamko HARTMANN.

»Izstopajoč element na spletni strani je interaktivni prikaz kategorij na sliki človeškega telesa, na katerem lahko s klikanjem po delih telesa izbiramo med ključnimi kategorijami izdelkov.«

Pomemben del krepitve prepoznavnosti blagovne znamke Hartmann so bili tudi priprava oglaševalske strategije za oglaševanje na platformah Google Ads in Facebook Ads, izdelava serije oglasov za različne kategorije asortimenta ter medijski zakup v tiskanih in digitalnih medijih v Sloveniji ter spletnih medijih na Hrvaškem.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja