ŠE VEDNO AKTUALNI KANAL ZA UČINKOVITO POVEZOVANJE Z OSTALIMI DIGITALNIMI KANALI

Prispevki

Postaja e-poštni marketing spet vroč?
📅 10.03.2021

S tem vprašanjem nas je zintrigiral Miha Rejc, ki v podjetju iPROM vodi upravljanje družbenih medijev, in v nadaljevanju še sami podajamo nekaj premislekov. Preplet skrbno načrtovane komunikacije lahko e-poštni marketing dvigne na popolnoma novo, morda še boljšo raven. Ključna je pri tem vsebina, umetna inteligenca in drugi digitalni pripomočki so sekundarnega pomena. Rutinizirani hladni nagovori so že dolgo mimo, obenem pa so pričakovanja potrošnikov do blagovnih znamk na vrhuncu zahtevnosti bolj kot kdajkoli. Izziv je ugrizniti v jabolko, ki terja vse bolj individualizirane pristope, ki jih je toliko težje realizirati pri e-poštnem marketingu. Začnemo lahko z golim uvodnim nagovorom. Nekomu lahko povsem ustreza, da se ga nagovori s ti in po prvem imenu (Zarja, samo zate smo …), spet druga gospa ali gospod bi bila popolnoma užaljena, če se e-poštno sporočilo ne bi začelo z npr. Spoštovana/i gospa/gospod Mojca/Gorazd Mejak.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja