Poljska nogometna zveza bo gradila Nacionalni nogometni center za treninge, raziskave in usposabljanje trenerjev

Aktualno, Prispevki

📅 16.11.2023

Poljska nogometna zveza (PZPN) bo v Otwocku na Poljskem s sredstvi iz državnega proračuna zgradila Nacionalni nogometni center za treninge, raziskave in usposabljanje trenerjev. Izgradnja se bo predvidoma izvajala v letih 2024–2027. Celotna vrednost naložbe naj bi znašala prek 400 milijonov poljskih zlotov (PLN), kar je okoli 90 milijonov evrov. Načrtovana naložba je namenjena podpori razvoju športa, usposabljanju trenerjev in sodnikov ter razvoju igralcev, upoštevali pa bodo tudi osebe s posebnimi potrebami ter tako spodbujali igranje nogometa in fizično aktivnost.

»Vsaka državna reprezentanca bi morala imeti svoj lastni »dom«. Vzpostavitev tega centra bo za nas ključna naložba. Zagotovila bo optimalno raven razvoja nogometašic in nogometašev ter celotne discipline in nam omogočila dohiteti najboljše evropske zveze«, pravi Cezary Kulesza, predsednik Poljske nogometne zveze (PZPN).

Skica Nacionalnega poljskega nogometnega centra.
Vir slike: Poljska nogometna zveza.

Ustanovitev Nacionalnega nogometnega centra je strateška naložba v nadaljnji razvoj nogometa na Poljskem. To vključuje tako razvoj mladinskih državnih reprezentanc kot usposabljanje sodnikov in trenerjev. Prav tako pa bi v okviru centra potekale raziskave in uvajanje inovativnih metod in tehnologij ter organizacija mednarodnih kvalifikacijskih turnirjev vključno z dvoranskim nogometom (futsalom), nogometom na mivki, e-športom in teqballom.

Nacionalni nogometni center se bo razprostiral na 12 hektarih zemljišča v Otwocku in bo obsegal osem travnatih igrišč in eno pokrito igrišče (dvorana). V njem bodo tudi specializirana dvorana za futsal, dve igrišči za nogomet na mivki (od tega eno pokrito), medicinski center in skladišče opreme. Poleg tega pa bo del centra še sodobna upravno-izobraževalna stavba s podzemno garažo, hotel in športni dom, kjer bodo lahko bivali športnice in športniki, ki bodo trenirali v Šoli športnega mojstrstva.

»Ustanovitev nacionalnega centra je nujen pogoj, da lahko sploh razmišljamo o rednih udeležbah na tekmah za najprestižnejše nogometne trofeje. V pretekli sezoni so se kar tri poljske reprezentance uvrstile na zaključne turnirje mladinskih evropskih prvenstev, kar se doslej v enem letu še ni zgodilo. Razvoj infrastrukture bo zagotovo prispeval k temu, da takšni dogodki ne bodo le izjema, pač pa pravilo«, je dejal predsednik Poljske nogometne zveze.

»Ta sodoben vadbeni center, ki je namenjen vsem poljskim državnim nogometnim reprezentancam, bo trajno rešil mnoga organizacijska vprašanja, hkrati pa omogočil standard, potreben za dvig individualne in ekipne usposobljenosti. Tukaj bodo imele poljske reprezentance idealne pogoje za vadbo pred najpomembnejšimi tekmovanji«, poudarja Łukasz Wachowski, generalni sekretar Poljske nogometne zveze.

Nacionalni nogometni center za treninge, raziskave in usposabljanje trenerjev bo namenjen vadbi in usposabljanju vseh poljskih nogometnih reprezentanc – moške (A, U-21, U-20, U-19, U-18, U-17, U-16, U-15) in ženske (A, U-19, U-17, U-15), reprezentance v futsalu (A, U-19, A-ženske) ter reprezentance v nogometu na mivki (A, U-21). Center bo namenjen tudi usposabljanju trenerjev in sodnikov (Šola trenerjev PZPN, Center za usposabljanje sodnikov in VAR) ter organizaciji vseh izobraževalnih aktivnosti PZPN.

V Nacionalnem nogometni centru bodo izvajali tudi raziskave na področju razvoja nogometa ter koordinirali uvajanje sodobnih metod in rešitev v procese športnega usposabljanja. »Povezovanje usposabljanja in znanstveno-raziskovalnega dela bo zagotovo prineslo dobre rezultate ne le za poljski nogomet, pač pa za celoten šport v naši državi. Z enim najsodobnejših in najboljših centrov v Evropi bomo imeli priložnost optimalno izkoristiti veščine strokovnjakov, ki delajo z reprezentancami«, je dodal generalni sekretar Poljske nogometne zveze.

Načrtovana naložba je namenjena podpori razvoju športa, usposabljanju trenerjev in sodnikov ter razvoju igralcev.
Vir slike: Lukasz Grochala_Cyfrasport.

Druga velika prednost Nacionalnega nogometnega centra za treninge, raziskave in usposabljanje trenerjev je njegova lokacija. Otwock, ki je le 25 kilometrov oddaljen od prestolnice in ima z Varšavo odlično povezavo, nudi potreben mir in zatišje. Nacionalni nogometni center bo eden najsodobnejših tovrstnih objektov na stari celini, kot protiutež pa Otwock nudi posebno zgodovinsko vzdušje. Več kot 100 let stara stavba mestne hiše, slikovita reka Świder ter v posebnem slogu zgrajena Gurewiczeva vila, ki je ena najstarejših lesenih stavb v Evropi – to je vsekakor vredno ogleda! https://www.poland.travel/en

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja