Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: Insieme

Aktualno, Prispevki

📅 20.08.2021

Toto Cutugno: Insieme: 1992 (Italija, 1990)

«Naša zvezde so ena zastava.«

S tem verzom – Naše zvezde so ena zastava – bi lahko aludirali tudi na današnje žalostno stanje v kotlu vrečega Afganistana. A umaknimo se od današnje svetovne aktualne politike in se preselimo v leto 1990, ko je na Evroviziji v Zagrebu zmagala Italija. Toto Cutugno je prepričjivo zmagal s politično pesmijo, kar je bilo za tedanji čas in, za razliko od zmagovalcev pop pesmi prejšnjih let, precejšnja, impozantna sprememba. Toto je pel o združevanju različnih narodov Evrope ob prihajajočem letu 1992, ko naj bi s podpisom Maastrichtske pogodbe pričela delovati složna Evropska unija. Besedilo pesmi je vlivalo pozitivno upanje, sam vokalno močan nastop pa je bil že tako odlična popotnica za uspešno pesem, ki ti ostane v ušesih.

Ponosno spomnimo, da je spremljevalna skupina petih pevcev ob izvedbi Tota Cutugna prihajala prav iz Slovenije, tj. skupina Pepel in kri. V Evropi so takrat ob italijanskem pevcu prepevali: Tadej Hrušovar – Dejvi, Ditka Haberl, Zvezdana Sterle, Oliver Antauer in Miran Rudan.

Goreči feni te pesmi širom po Evropi še toliko desetletij po njeni zmagi verjamejo, da bi morala biti to pravzaprav mednarodna himna Evropske unije. Skupaj, z vami, prijatelji, pod istimi sanjami, pod istim nebom … za nas ljubezen brez meja … ja, tako nekako gre konotacija te pesmi, ki izvrstno zveni tudi v italijanskem jeziku (za tiste, ki ga vsaj malo razumete). Takrat pa je zvenela še toliko bolj čarobno, saj je Evropa stopala po novi, združeni poti medsebojnega sodelovanja.

Vabljeni k poslušanju, prijeten petkov odklop.

Evrovizijski nastop:

Uradni video:

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.