PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: Insieme

evrovizija

Toto Cutugno: Insieme: 1992 (Italija, 1990)

«Naša zvezde so ena zastava.«

S tem verzom – Naše zvezde so ena zastava – bi lahko aludirali tudi na današnje žalostno stanje v kotlu vrečega Afganistana. A umaknimo se od današnje svetovne aktualne politike in se preselimo v leto 1990, ko je na Evroviziji v Zagrebu zmagala Italija. Toto Cutugno je prepričjivo zmagal s politično pesmijo, kar je bilo za tedanji čas in, za razliko od zmagovalcev pop pesmi prejšnjih let, precejšnja, impozantna sprememba. Toto je pel o združevanju različnih narodov Evrope ob prihajajočem letu 1992, ko naj bi s podpisom Maastrichtske pogodbe pričela delovati složna Evropska unija. Besedilo pesmi je vlivalo pozitivno upanje, sam vokalno močan nastop pa je bil že tako odlična popotnica za uspešno pesem, ki ti ostane v ušesih.

Ponosno spomnimo, da je spremljevalna skupina petih pevcev ob izvedbi Tota Cutugna prihajala prav iz Slovenije, tj. skupina Pepel in kri. V Evropi so takrat ob italijanskem pevcu prepevali: Tadej Hrušovar – Dejvi, Ditka Haberl, Zvezdana Sterle, Oliver Antauer in Miran Rudan.

Goreči feni te pesmi širom po Evropi še toliko desetletij po njeni zmagi verjamejo, da bi morala biti to pravzaprav mednarodna himna Evropske unije. Skupaj, z vami, prijatelji, pod istimi sanjami, pod istim nebom … za nas ljubezen brez meja … ja, tako nekako gre konotacija te pesmi, ki izvrstno zveni tudi v italijanskem jeziku (za tiste, ki ga vsaj malo razumete). Takrat pa je zvenela še toliko bolj čarobno, saj je Evropa stopala po novi, združeni poti medsebojnega sodelovanja.

Vabljeni k poslušanju, prijeten petkov odklop.

Evrovizijski nastop:

https://www.youtube.com/watch?v=0b5whZydVZc

Uradni video:

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.