Petkov evrovizijski odklop po izboru urednice: Insieme

Aktualno, Prispevki

📅 20.08.2021

Toto Cutugno: Insieme: 1992 (Italija, 1990)

«Naša zvezde so ena zastava.«

S tem verzom – Naše zvezde so ena zastava – bi lahko aludirali tudi na današnje žalostno stanje v kotlu vrečega Afganistana. A umaknimo se od današnje svetovne aktualne politike in se preselimo v leto 1990, ko je na Evroviziji v Zagrebu zmagala Italija. Toto Cutugno je prepričjivo zmagal s politično pesmijo, kar je bilo za tedanji čas in, za razliko od zmagovalcev pop pesmi prejšnjih let, precejšnja, impozantna sprememba. Toto je pel o združevanju različnih narodov Evrope ob prihajajočem letu 1992, ko naj bi s podpisom Maastrichtske pogodbe pričela delovati složna Evropska unija. Besedilo pesmi je vlivalo pozitivno upanje, sam vokalno močan nastop pa je bil že tako odlična popotnica za uspešno pesem, ki ti ostane v ušesih.

Ponosno spomnimo, da je spremljevalna skupina petih pevcev ob izvedbi Tota Cutugna prihajala prav iz Slovenije, tj. skupina Pepel in kri. V Evropi so takrat ob italijanskem pevcu prepevali: Tadej Hrušovar – Dejvi, Ditka Haberl, Zvezdana Sterle, Oliver Antauer in Miran Rudan.

Goreči feni te pesmi širom po Evropi še toliko desetletij po njeni zmagi verjamejo, da bi morala biti to pravzaprav mednarodna himna Evropske unije. Skupaj, z vami, prijatelji, pod istimi sanjami, pod istim nebom … za nas ljubezen brez meja … ja, tako nekako gre konotacija te pesmi, ki izvrstno zveni tudi v italijanskem jeziku (za tiste, ki ga vsaj malo razumete). Takrat pa je zvenela še toliko bolj čarobno, saj je Evropa stopala po novi, združeni poti medsebojnega sodelovanja.

Vabljeni k poslušanju, prijeten petkov odklop.

Evrovizijski nastop:

Uradni video:

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja