Perwoll se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.
Skoraj ni gospodinjstva, ki ne bi poznalo blagovne znamke Perwoll, ki je vodilna v kategoriji detergentov. Z več kot 50-letno prisotnostjo na svetovnem trgu je Perwoll ena najbolj znanih Henklovih znamk, katerih razvoj in naložbe v tehnologijo in inovacije so premaknile meje v tej kategoriji in močno vplivale na kakovost izdelkov in življenjski slog potrošnikov.
Na začetku 50. let prejšnjega stoletja, ko je začel svojo pot, je bil Perwoll prava revolucionarna novost. Do takrat detegenti za pranje perila niso bili namenjeni negi perila. Nasprotno, lahko bi celo poškodovali oblačila. Perwoll je bil prvi detergent za pranje, zaščitno in negovanje tkanin; do danes ostaja vodilno sredstvo za pranje občutljivega perila.
Dolgoročne naložbe v inovacije so povzročile velik premik v začetku 80. let prejšnjega stoletja, ko je bil uveden prvi tekoči detergent. Nova tekoča oblika detergenta je hitro postala najbolje prodajani izdelek na nemškem trgu. Obenem je bilo olajšamo doziranje; hitreje se je raztopilo v vodi in ni pustilo sledi ter postalo neprekosiljiv strokovnjak za občutljivo in fino perilo. V naslednjih razvojnih korakih Perwoll ni nikoli počival, tako je razširil ponudbe izdelkov za volno in občutljive tkanine ter vse tiste tkanine, ki zahtevajo posebno vzdrževanje (Perwoll Wool & Delicates, Perwoll Care & Repair Condition). Uvedena je bila tudi paleta izdelkov za barvna in črna oblačila, za osvežitev in podaljšanje sijaja ali življenjske dobe oblačil (Perwoll Renew & Repair Color, Perwoll Renew & Repair Black, Perwoll Renew & Blossom, Perwoll Care & Refresh). Letos so bile predstavljene prve capsule Renew & Care, ki s svojo 3-komorno formulo ščitijo oblačila, oživijo sijaj barve in gladijo vlakna; poleg tega so tudi okolju prijazne. Široka paleta izdelkov zagotavlja najboljšo nego oblačil različnih materialov in namenov.
Dolgoročni cilj blagovne znamke Perwoll je doseči strateške determinante pri zmanjševanju vplivov na okolje ter vlaganje v inovacije, kakovost in trajnost. Tako so tudi letošnje kapsule Renew & Care izdelane že iz 50 % reciklirane plastike, ki jo je mogoče v celoti reciklirati, medtem ko je film 100 % vodotopen.
Bravo Perwoll za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.
0 komentarjev