PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

Perwoll je Superbrand

Perwoll

Perwoll se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Skoraj ni gospodinjstva, ki ne bi poznalo blagovne znamke Perwoll, ki je vodilna v kategoriji detergentov. Z več kot 50-letno prisotnostjo na svetovnem trgu je Perwoll ena najbolj znanih Henklovih znamk, katerih razvoj in naložbe v tehnologijo in inovacije so premaknile meje v tej kategoriji in močno vplivale na kakovost izdelkov in življenjski slog potrošnikov.

Na začetku 50. let prejšnjega stoletja, ko je začel svojo pot, je bil Perwoll prava revolucionarna novost. Do takrat detegenti za pranje perila niso bili namenjeni negi perila. Nasprotno, lahko bi celo poškodovali oblačila. Perwoll je bil prvi detergent za pranje, zaščitno in negovanje tkanin; do danes ostaja vodilno sredstvo za pranje občutljivega perila.

Dolgoročne naložbe v inovacije so povzročile velik premik v začetku 80. let prejšnjega stoletja, ko je bil uveden prvi tekoči detergent. Nova tekoča oblika detergenta je hitro postala najbolje prodajani izdelek na nemškem trgu. Obenem je bilo olajšamo doziranje; hitreje se je raztopilo v vodi in ni pustilo sledi ter postalo neprekosiljiv strokovnjak za občutljivo in fino perilo. V naslednjih razvojnih korakih Perwoll ni nikoli počival, tako je razširil ponudbe izdelkov za volno in občutljive tkanine ter vse tiste tkanine, ki zahtevajo posebno vzdrževanje (Perwoll Wool & Delicates, Perwoll Care & Repair Condition). Uvedena je bila tudi paleta izdelkov za barvna in črna oblačila, za osvežitev in podaljšanje sijaja ali življenjske dobe oblačil (Perwoll Renew & Repair Color, Perwoll Renew & Repair Black, Perwoll Renew & Blossom, Perwoll Care & Refresh). Letos so bile predstavljene prve capsule Renew & Care, ki s svojo 3-komorno formulo ščitijo oblačila, oživijo sijaj barve in gladijo vlakna; poleg tega so tudi okolju prijazne. Široka paleta izdelkov zagotavlja najboljšo nego oblačil različnih materialov in namenov.

Dolgoročni cilj blagovne znamke Perwoll je doseči strateške determinante pri zmanjševanju vplivov na okolje ter vlaganje v inovacije, kakovost in trajnost. Tako so tudi letošnje kapsule Renew & Care izdelane že iz 50 % reciklirane plastike, ki jo je mogoče v celoti reciklirati, medtem ko je film 100 % vodotopen.

Bravo Perwoll za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Perwoll

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.