📅 24.08.2021

Perwoll se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Skoraj ni gospodinjstva, ki ne bi poznalo blagovne znamke Perwoll, ki je vodilna v kategoriji detergentov. Z več kot 50-letno prisotnostjo na svetovnem trgu je Perwoll ena najbolj znanih Henklovih znamk, katerih razvoj in naložbe v tehnologijo in inovacije so premaknile meje v tej kategoriji in močno vplivale na kakovost izdelkov in življenjski slog potrošnikov.

Na začetku 50. let prejšnjega stoletja, ko je začel svojo pot, je bil Perwoll prava revolucionarna novost. Do takrat detegenti za pranje perila niso bili namenjeni negi perila. Nasprotno, lahko bi celo poškodovali oblačila. Perwoll je bil prvi detergent za pranje, zaščitno in negovanje tkanin; do danes ostaja vodilno sredstvo za pranje občutljivega perila.

Dolgoročne naložbe v inovacije so povzročile velik premik v začetku 80. let prejšnjega stoletja, ko je bil uveden prvi tekoči detergent. Nova tekoča oblika detergenta je hitro postala najbolje prodajani izdelek na nemškem trgu. Obenem je bilo olajšamo doziranje; hitreje se je raztopilo v vodi in ni pustilo sledi ter postalo neprekosiljiv strokovnjak za občutljivo in fino perilo. V naslednjih razvojnih korakih Perwoll ni nikoli počival, tako je razširil ponudbe izdelkov za volno in občutljive tkanine ter vse tiste tkanine, ki zahtevajo posebno vzdrževanje (Perwoll Wool & Delicates, Perwoll Care & Repair Condition). Uvedena je bila tudi paleta izdelkov za barvna in črna oblačila, za osvežitev in podaljšanje sijaja ali življenjske dobe oblačil (Perwoll Renew & Repair Color, Perwoll Renew & Repair Black, Perwoll Renew & Blossom, Perwoll Care & Refresh). Letos so bile predstavljene prve capsule Renew & Care, ki s svojo 3-komorno formulo ščitijo oblačila, oživijo sijaj barve in gladijo vlakna; poleg tega so tudi okolju prijazne. Široka paleta izdelkov zagotavlja najboljšo nego oblačil različnih materialov in namenov.

Dolgoročni cilj blagovne znamke Perwoll je doseči strateške determinante pri zmanjševanju vplivov na okolje ter vlaganje v inovacije, kakovost in trajnost. Tako so tudi letošnje kapsule Renew & Care izdelane že iz 50 % reciklirane plastike, ki jo je mogoče v celoti reciklirati, medtem ko je film 100 % vodotopen.

Bravo Perwoll za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Perwoll

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja