📅 23.08.2021

Omv se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Osnovna dejavnost podjetja OMV Slovenija je trgovanje z naftnimi derivati, ki ga uspešno dopolnjuje s široko paleto servisnih storitev in izdelkov. V Sloveniji je prisotnih 108 bencinskih servisov OMV, ki veljajo za sodobne večfunckionalne oskrbne centre s široko ponudbo za mobilne kupce po vsej Sloveniji. Poleg tega OMV Slovenija razpolaga tudi s štirimi brezosebnimi bencinskimi servisi Eurotruck, ki so namenjeni transportnemu prevozu.

Delovanje družbe OMV temelji na filozofiji blagovne znamke “We Care More”, ki na prvo mesto postavlja zadovoljstvo gostov in kakovost izdelkov ter storitev. Tako v Sloveniji kot tudi v tujini se Skupina OMV zavzema za pravično trgovino, o čemer priča certifikat Fairtrade, ki ga nosi kava VIVA Café.

Začetek poslovanja OMV v Sloveniji sega v leto 1947, ko je bil v Kopru odprt prvi bencinski servis podjetja Istrabenz. Podjetje je kasneje razširilo svoje poslovanje tudi na druge dejavnosti, vseskozi pa je bila prvotna in osrednja dejavnost trgovanje z nafto in naftnimi derivati. OMV izdelke in storitve razvija v skladu s potrebami in pričakovanji na trgu. Velja za gonilca razvoja na področju fosilnih in alternativnih goriv, za kar skrbi inovacijski oddelek Skupine OMV. V Sloveniji OMV med drugim tako ponuja dve gorivi višje kakovosti lastne blagovne znamke, in sicer OMV MaxxMotion Diesel in OMV MaxxMotion 100plus, ki dosegata najvišje mednarodne standarde.

OMV si na ravni skupine ves čas prizadeva za razvoj tehnologij prihodnosti, saj verjamejo, da bodo prav ekološke inovacije dolgoročno prispevale k trajnostnemu razvoju. Osredotočajo se na napredna obnovoljiva biogoriva in vodik, ki bodo omogočali prihodnost mobilnosti in jih razvijajo v skladu z okoljskimi zahtevami ter predpisi. OMV je na ravni Skupine pionir pri postajališčih, kjer lahko gostje natočijo vodik. Zaradi spreminjajočih zahtev avtomobilske industrije pa pri OMV iščejo tudi nove rešitve, kot je pridobivanje vodika iz sončne energije. Razvoj produktov pri OMV gre torej v smeri zagotavljanja trajnostne mobilnosti.

Velik pomen okoljevarstvu OMV izkazuje tudi pri upravljanju z avtopralnicami OMV Top Wash, kjer uporabljajo kemična sredstva, preizkušena v skladu z okoljskimi zahtevami. V svoji ponudbi OMV vključuje še priljubljeno alternativo klasičnim pogonskim gorivom – avtoplin LPG. Utekočinjeni naftni plin je okolju prijazno in ekonomično gorivo, ki postaja vse bolj priljubljeno tudi v Sloveniji. Na 17 bencinskih servisih v Sloveniji OMV voznikom ponuja tudi električne polnilnice, pri čemer sodeluje v dveh mednadornih projektih – CEGC in IONITY. Pri razvoju ponudbe in izdelkov velja še omeniti klub zvestobe OMV SMILE & DRIVE, kjer zvesti člani zbirajo točke zvestobe in občutno ugodnejše, izbrane izdelke prejmejo celo brezplačno.

Bravo Omv za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

OMV

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.