📅 23.08.2021

Omv se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Osnovna dejavnost podjetja OMV Slovenija je trgovanje z naftnimi derivati, ki ga uspešno dopolnjuje s široko paleto servisnih storitev in izdelkov. V Sloveniji je prisotnih 108 bencinskih servisov OMV, ki veljajo za sodobne večfunckionalne oskrbne centre s široko ponudbo za mobilne kupce po vsej Sloveniji. Poleg tega OMV Slovenija razpolaga tudi s štirimi brezosebnimi bencinskimi servisi Eurotruck, ki so namenjeni transportnemu prevozu.

Delovanje družbe OMV temelji na filozofiji blagovne znamke “We Care More”, ki na prvo mesto postavlja zadovoljstvo gostov in kakovost izdelkov ter storitev. Tako v Sloveniji kot tudi v tujini se Skupina OMV zavzema za pravično trgovino, o čemer priča certifikat Fairtrade, ki ga nosi kava VIVA Café.

Začetek poslovanja OMV v Sloveniji sega v leto 1947, ko je bil v Kopru odprt prvi bencinski servis podjetja Istrabenz. Podjetje je kasneje razširilo svoje poslovanje tudi na druge dejavnosti, vseskozi pa je bila prvotna in osrednja dejavnost trgovanje z nafto in naftnimi derivati. OMV izdelke in storitve razvija v skladu s potrebami in pričakovanji na trgu. Velja za gonilca razvoja na področju fosilnih in alternativnih goriv, za kar skrbi inovacijski oddelek Skupine OMV. V Sloveniji OMV med drugim tako ponuja dve gorivi višje kakovosti lastne blagovne znamke, in sicer OMV MaxxMotion Diesel in OMV MaxxMotion 100plus, ki dosegata najvišje mednarodne standarde.

OMV si na ravni skupine ves čas prizadeva za razvoj tehnologij prihodnosti, saj verjamejo, da bodo prav ekološke inovacije dolgoročno prispevale k trajnostnemu razvoju. Osredotočajo se na napredna obnovoljiva biogoriva in vodik, ki bodo omogočali prihodnost mobilnosti in jih razvijajo v skladu z okoljskimi zahtevami ter predpisi. OMV je na ravni Skupine pionir pri postajališčih, kjer lahko gostje natočijo vodik. Zaradi spreminjajočih zahtev avtomobilske industrije pa pri OMV iščejo tudi nove rešitve, kot je pridobivanje vodika iz sončne energije. Razvoj produktov pri OMV gre torej v smeri zagotavljanja trajnostne mobilnosti.

Velik pomen okoljevarstvu OMV izkazuje tudi pri upravljanju z avtopralnicami OMV Top Wash, kjer uporabljajo kemična sredstva, preizkušena v skladu z okoljskimi zahtevami. V svoji ponudbi OMV vključuje še priljubljeno alternativo klasičnim pogonskim gorivom – avtoplin LPG. Utekočinjeni naftni plin je okolju prijazno in ekonomično gorivo, ki postaja vse bolj priljubljeno tudi v Sloveniji. Na 17 bencinskih servisih v Sloveniji OMV voznikom ponuja tudi električne polnilnice, pri čemer sodeluje v dveh mednadornih projektih – CEGC in IONITY. Pri razvoju ponudbe in izdelkov velja še omeniti klub zvestobe OMV SMILE & DRIVE, kjer zvesti člani zbirajo točke zvestobe in občutno ugodnejše, izbrane izdelke prejmejo celo brezplačno.

Bravo Omv za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

OMV

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja